Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Υπό κατάληψη πολλά σχολεία της χώρας


Ένα περίεργο φαινόμενο παρατηρείται στα σχολεία της χώρας καθώς πολλά γυμνάσια και λύκεια τη μία ημέρα κάνουν κατάληψη και την επόμενη ανοίγουν για να ξανακλείσουν την μεθεπόμενη.
Για αυτό το λόγο άλλοι υπολογίζουν ότι 220 είναι τα υπό κατάληψη σχολεία και άλλοι ότι ξεπερνούν τα 600. Το υπουργείο Παιδείας πάντως προτίθεται να στείλει τις αμέσως επόμενες ημέρες στα σχολεία εγκύκλιο για την αναπλήρωση των ωρών που χάνονται λόγω των καταλήψεων...


Συγκεκριμένα η αναπλήρωση θα γίνεται με περικοπή περιπάτων και εκδρομών, με περιορισμό των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών, με προσθήκη διδακτικών ωρών μετά την ολοκλήρωση του ημερήσιου προγράμματος, στις περιπτώσεις που ο σύλλογος διδασκόντων κρίνει ότι είναι εφικτό, με αξιοποίηση των αργιών και αξιοποίηση των Σαββάτων.
Εντωμεταξύ η τοπική ένωση καθηγητών νότιας Αθήνας, εξέδωσε ανακοίνωση διαμαρτυρόμενη γιατί η διευθύντρια της Δ΄Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας έδωσε ονόματα «πλεοναζόντων» εκπαιδευτικών στην Περιφέρεια.
Συγκεκριμένα, μετά τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων φαίνεται να υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, κάτι που οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι δεν συμβαίνει. Αυτό πάντως το πλεονάζον προσωπικό, το υπουργείο θέλει να μετακινηθεί σε σχολεία όπου υπάρχουν εκπαιδευτικά κενά.
Οι καθηγητές της νότιας Αθήνας σε συνεδρίασή τους αποφάσισαν να παρέμβουν στην διευθύντρια της Δ΄Διεύθυνσης με «απαίτηση να ανακληθούν οι κατάλογοι με τα ονόματα των συναδέλφων και να απορροφηθούν στα σχολεία της Δ΄Διεύθυνσης. Να μην υπάρχουν τμήματα με περισσότερους από 25 μαθητές και να επαναλειτουργήσουν οι εκπαιδευτικοί θεσμοί που πρόσφατα καταργήθηκαν (βιβλιοθήκες, συμβουλευτικοί σταθμοί κλπ.). Επίσης αποφάσισαν την κήρυξη δίωρης στάσης εργασίας από 12 έως 2 μ.μ. αύριο 29 Σεπτεμβρίου και συγχρόνως να κάνουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας και αποκλεισμό της Δ΄ Διεύθυνσης».
Οι καθηγητές που συναντήθηκαν με την διευθύντρια, δηλώνουν ότι η συζήτηση μαζί της αποδείχτηκε άκαρπη.

Πηγή  newscode.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου