Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Παραίτηση από τα κοινά του πρώην δημάρχου Μενηίδος κ. Τάσσο Παπαδόπουλου


Την παραίτησή του από τα κοινά έκανε γνωστό με επιστολή που κατέθεσε στην πρόεδρο του ΔΣ κα Ιγνατιάδου, ο πρώην δήμαρχος Μενηίδος και επικεφαλής της παράταξης «Ενότητα- Προοπτική» κ. Τάσσος Παπαδόπουλος.
Ακολουθεί η επιστολή:


«Προς τον πρόεδρο Του Δημοτικού Συμβουλίου Σκύδρας

Κε πρόεδρε
Με την παρούσα επιστολή υποβάλλω την παραίτηση μου από το αξίωμα του Δημοτικού Συμβουλίου Σκύδρας. Λόγοι προσωπικοί δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω την ενασχόληση μου με τα κοινά μέσα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου στον –πρώην- δήμο Μενηίδος, στον οποίο επί σειρά ετών, ως επικεφαλής μιας δημοτικής αρχής προσηλωμένης στην αρχή της χρηστής διοίκησης, ανιδιοτελώς, με διαφάνεια και με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον του δήμου, συμβάλλαμε στην βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη αλλά παράλληλα και στην ανάπτυξη του τόπου μας.
Κυρίως όμως θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες του πρώην δήμου Μενηίδος, αφενός μεν για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν εκλέγοντας με για δύο συνεχείς τετραετίες δήμαρχο, αφετέρου δε για την χρήσιμη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια. Εξάλλου, δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι η δίκαιη και έντιμη σχέση με τους διοικούμενους πολίτες είναι η πεμπτουσία της υποχρέωσης κάθε δημόσιου λειτουργού. Εύχομαι στην δημοτική αρχή του διευρυμένου «Καλλικρατικού» Δήμου Σκύδρας κάθε επιτυχία στο έργο της.

Σας ευχαριστώ

Με εκτίμηση

Τάσος Παπαδόπουλος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου