Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ετοιμάζονται να εισπράξουν 15 και 10 εκατ. ευρώ από τα ταμεία


Ούτε 1 ούτε 2 ούτε 5 αλλά... 15 εκατομμύρια ευρώ «ζεστά-ζεστά» θα εισπράξει το
 ΠΑΣΟΚ άμεσα και περί τα 10 εκατομμύρια ευρώ η Νέα Δημοκρατία από την απελευθέρωση των δόσεων της κρατικής επιχορήγησης οι οποίες παρακρατούνταν λόγω χρεών.

Όπως συμφωνήθηκε σε συνάντηση που είχαν την προηγούμενη εβδομάδα οι γενικοί διευθυντές των δύο κομμάτων (Ροβέρτος Σπυρόπουλος και Θανάσης Σκορδάς με τον υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο) σήμερα -εκτός απροόπτου- κατατίθεται στη Βουλή η σχετική τροπολογία των υπουργείων Οικονομικών και Εσωτερικών...

Με την εξέλιξη αυτή συναίνεσαν στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας και τα κόμματα της Αριστεράς.
Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr το ΠΑΣΟΚ έχεi λαμβάνειν 3 δόσεις: Την 3η και την 4η που αντιστοιχούν στην επιχορήγηση του κόμματος για το 2011 και την πρώτη του 2012.
Κάθε μια από τις δόσεις αντιστοιχεί με το ποσό των 5 εκατομμυρίων ευρώ - σύνολο 15 εκατομμύρια. Από την πρώτη δόση του 2012 θα παρακρατηθεί, ωστόσο, το 50% για την αποπληρωμή των δανείων του ΠΑΣΟΚ, ως εκ τούτου στα ταμεία της Ιπποκράτους θα εισρεύσει το συνολικό ποσό των 12,5 εκ ευρώ.
Με αυτά θα γίνει η εξόφληση των υπαλλήλων του Κινήματος (που παραμένουν απλήρωτοι 4 μήνες τώρα) και θα χρηματοδοτηθούν οι διαδικασίες εκλογής νέου αρχηγού στις 18 Μαρτίου.
Πρέπει να καλυφθούν τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής στην Αθήνα το Σάββατο και την Κυριακή 10-11 Μαρτίου, των περίπου 1.000 μελών της Εθνικής Συνδιάσκεψης, μέσα στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα 400 μέλη του Εθνικού Συμβουλίου.
Επίσης, θα χρηματοδοτηθούν οι δράσεις για την εσωκομματική εκλογική διαδικασία (αγορά και στήσιμο καλπών, ενοικίαση χώρων κ.λπ. έξοδα).
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ποσά αυτά δεν αφορούν στην έκτακτη χρηματοδότηση που θα λάβουν προεκλογικά τα κόμματα, όπως και το γεγονός ότι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έχουν «προεξοφλήσει» για αρκετά χρόνια την κρατική επιχορήγηση που δικαιούνται με βάση όμως την σημερινή κοινοβουλευτική τους δύναμη...

1 σχόλιο:

  1. Εχω κι εγώ κάτι οφειλές στο ΤΕΒΕ, δεν μου διαγράφετε τους "τοκογλυφικούς" τόκους και να μου το ρυθμίσετε ώστε να δίνω όποτε μπορώ όσα μπορώ; Υπόσχομαι να τα ξοφλήσω αλλά σε χρόνο και με καταβολές ανάλογα με τις δυνατότητές μου!!! Δεν είναι εκατομμύρια,όπως των κομμάτων σας, μην ταράζεστε!!! Είναι 25.000 ευρώ. Ε,τί λέτε, κύριοι της εξουσίας; Αν δεν μπορείτε όμως, μην στενοχωριέστε! Επιστρέψτε μου όσα έχω πληρώσει επί 24 χρόνια,ας είναι κι άτοκα,και μην μου βγάλετε ποτέ σύνταξη,ούτε και την περίθαλψη σας θέλω. Ετσι κι αλλιώς δεν μου παρέχετε ΤΊΠΟΤΑ!!! Πώς το βλέπετε; Πρόταση λοιπόν, προς το ΤΕΒΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή