Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Β. Παπαγεωργόπουλος: «Η συνείδησή μου είναι ήσυχη»



Νέο μήνυμα από τις φυλακές Διαβατών έστειλε ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος.
Στην επιστολή του ο κ. Παπαγεωργόπουλος εκφράζει τις ευχαριστίες του προς τους πολίτες που έχουν δείξει ενδιαφέρον «για το μαρτύριό του», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, ενώ επαναλαμβάνει ότι η συνείδησή του «είναι ήσυχη».
Ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης λέει πως δεν γνωρίζει γιατί αντιμετωπίστηκε με αυτόν τον τρόπο και τι εξυπηρέτησε η καταδίκη του καθώς, όπως αναφέρει,όλη του η ζωή «ήταν μια προσφορά στην Θεσσαλονίκη, στην Μακεδονία, στην Πατρίδα».

«Αυτό ήταν το μεγάλο μου λάθος;» αναρωτιέται ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος.

Ολόκληρη η επιστολή:


Με τα μηνύματά σας μου δίνεται κουράγιο και δύναμη.
Δεν γνωρίζω γιατί αντιμετωπίσθηκα με αυτόν τον τρόπο.
Δεν γνωρίζω τι εξυπηρέτησε η καταδίκη μου.
Εμένα η συνείδησή μου είναι ήσυχη.
Όλη μου η ζωή ήταν μια προσφορά στην Θεσσαλονίκη, στην Μακεδονία, στην Πατρίδα.
Αυτό ήταν το μεγάλο μου λάθος;
Η Ελπίδα μου είναι ότι η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί για μεγάλο χρονικό διάστημα. Γρήγορα θα φανεί.
Ή κάποιοι που τώρα βασανίζονται από τύψεις, ανοίξουν το στόμα τους και μιλήσουν!
Θα ήθελα επίσης να γνωρίζετε ότι διαβάζω συνεχώς ανακρίβειες σχετικά με την βασανιστική μου παραμονή στην φυλακή.
Αγνοείστε τους…
Περιμένοντας την Ανάσταση

Βασίλης Παπαγεωργόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου