Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Μπέζος: «Δεν μπορώ τους πυροβολημένους θαυμαστές - Δεν θέλω ούτε αγκαλιές, ούτε φιλιά και φωτογραφίες»



«Ασφυξία» πιάνει τον Γιάννη Μπέζο όταν βρίσκεται αντιμέτωπος με υπερβολικές εκδηλώσεις λατρείας θαυμαστών...

Δεν μπορώ αγκαλιές και φιλιά ούτε να βγαίνω φωτογραφίες, δήλωσε ο ηθοποιός στο ΣΚΑΪ και αν κάποιοι πυροβολημένοι νομίζουν ότι θα τους πάρω σπίτι μου και θα τους κάνω παρέα, κάνουν λάθος.


Συγκεκριμένα η δήλωσή του έχει ως εξής: «Όχι, δεν θέλω ούτε αγκαλιές, ούτε πολλά πολλά. Δεν θέλω ούτε να με αγκαλιάζουν, ούτε φιλιά, ούτε φωτογραφίες. Δεν μου αρέσει! Είναι κάτι που δεν επιθυμώ και δεν θέλω να γίνεται. Είμαι ευγενής με όλους αλλά δεν θέλω να αποσπούν την οικειότητα μου. Αν ορισμένοι πυροβολημένοι νομίζουν ότι θα τους πάρω σπίτι μου και θα τους κάνω παρέα. Δεν θα τους πάρω».
toxwni.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου