Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Κτηνωδία στα Γιαννιτσά!

Σε ένα αποκρουστικό θέαμα ήρθαν οι κάτοικοι γειτονιάς των Γιαννιτσών κοντά στο Μαυσωλείο του Γαζή Εβρένος, όταν λίγες ημέρες πριν κάποιος αφιλόξενος κάτοικος ξυλοκόπησε μέχρι θανάτου το μικρό σκυλάκι.


Η μικρή Γιόκο  ήταν στειρωμένη και εμβολιασμένη με τσιπ, για τέσσερα χρόνια την φρόντιζαν αλλά σε κάποιους μάλλον δεν άρεσε. Η κακοποίηση αδέσποτων ζώων στην περιοχή μας έχει γίνει καθημερινό φαινόμενο και κάποιοι θα πρέπει επιτέλους να κάνουν σωστά την δουλειά τους.


20 σχόλια:

  1. H ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ .ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΓΑΖΙ ΕΒΡΕΝΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΧΟΡΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΕΡΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ .ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΑΠΑΥΘΗΚΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΗΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΒΡΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΑΡΙΟ ΚΑΔΟΙ ΠΟΥ ΒΡΟΜΑΝΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ .
    Υ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ''ΚΑΠΟΙΟΙ" ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ !!!!!!!! 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΚΟΥΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμα 3,5 χρονιά αναγνωρίζεις οτι δεν κουνήθηκαν απο την θέση τους και τους έδωσες μια δεύτερη ευκαιρία είμαστε ολοι άξιοι της μοίρας μας

      Διαγραφή
  3. απαράδεκτη και αποτρόπαια πράξη εν ετη 2014 στο κεντρο της πολης μας. Κάποιοι σίγουρα γνωρίζουν η είδαν τον δράστη. Πρέπει να αποκαλυφθεί και να παει στην δικαιοσύνη....ο παλικαράς!!!. Η αστυνομια η Δημοτικη Αρχή, οι φιλοζω'ι'κές,οι πολίτες-γείτονες τι εχουν να πουν ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ντρέπεσαι να είσαι από αυτή την πόλη, μιας και έχουν επιδείξει και στον παρελθόν πολλές σχετικές συμπεριφορές οι κάτοικοί της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε φταίνε οι φιλοζωικές,ούτε τα αδέσποτα για αυτή τη κατάντια!
    Φταίει το ανθρώπινο είδος,που δεν ξέρει να συνυπάρχει με τη φύση!
    Αυτός ο άνθρωπος πρέπει να υποστείς τις συνέπειες και τις κυρώσεις που προβλέπει ο νόμος,μπας και κάποιοι άλλοι ασυνείδητοι βάλουν μυαλό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΥΧΟΜΑΙ ο θανατος του να ειναι με τον ιδιο τροπο...άχρηστα καθίκια αν εχετε τα κοτσια βαλτετα μαζι μας κ οχι με τα αθωα πλασματα που δεν μπορουν να υπερασπίσουν τον εαυτο τους..το Χειρότερο τον εύχομαι μεσα απο την ψυχη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ντροπη ια την πολη και τη δημοικη αρχη η οποια καθεται εδω και 3,5 και τωρα θα καθεται αλλα πέντε και δενθα κανει τιποτα.Οσοι τους δωσατε δυετερη ευκαιρία καλα να παθετε και να τους λουστειτε,αλλα πηρατε και την υπολοιπη πολη στο λαιμο σας.Ντροπη και για εσασ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύοντας ότι εκφράζω την πλειοψηφία αυτών που «σας πήραν στο λαιμό τους», θέλω να εκφράσω τον αποτροπιασμό μου για τον υπάνθρωπο που κατοικεί ανάμεσά μας και έκανε την άνανδρη αυτή πράξη. Ακόμη μία φορά αποδεικνύεται ότι το ποιο άγριο κτήνος σ’ αυτή την πλάση είναι ο άνθρωπος. Δείτε μερικές ακόμα αποδείξεις:
      Στη Ρόδο όπου εξελέγη νέα Δημοτική αρχή στις 17 Ιουνίου ιδιοκτήτης σκύλου περιέλουσε το άτυχο ζώο με νέφτι με αποτέλεσμα να βρει φρικτό θάνατο.
      Στη Λαμία όπου εξελέγη νέα Δημοτική αρχή, στις 23 Ιουνίου άνθρωπος – κτήνος έδεσε τα πόδια του σκύλου του, στη συνέχεια τον έδεσε σε πεσμένη κολόνα, του έδεσε επίσης στο κεφάλι με σκοινί νάιλον σακούλα και σε συνέχεια τον πέταξε μέσα σε ένα χαντάκι σε αγροτική περιοχή.
      Στη Σητεία όπου επανεξελέγη η ίδια Δημοτική αρχή και με μεγαλύτερο ποσοστό από το 2010, στις 29 Ιουνίου πολίτης πυροβόλησε με την καραμπίνα του έναν αδέσποτο σκύλο μπροστά στα μάτια των παιδιών που τον τάιζαν.

      Κατά τα λοιπά η μισή και κάτι ντροπή δική μας, η μισή παρά κάτι δική σας, σύμφωνα και με το αποτέλεσμα των εκλογών.
      Το ξέρω σε μπέρδεψα. Δεν πειράζει, λούσου κι εσύ με ΠΕΛΛΑ 2020..... και θα δεις!

      Διαγραφή
  8. Που θα παει θα μαθω ποιος ειναι ο καριολης.... και μετα να τρεξει να κρυφτει γιατι θα του βγαλω τα @@ απο το στομα... να δουμε την μαγκια αυτου το ''αντρα'' του παλικαρα που τα εβαλε με ενα ανυπερασπιστο σκυλακι το οποιο ηταν φιλικο και δε πειραζε κανεναν!! Α ρε @@ κρυψου γιατι θα σε βρω ! ΜΠΑΣΤΑΡΕ ΠΟΥ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙΣ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΑ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ...
    1ον ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΙΕΣΤΕ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΣΚΛΥΛΑΚΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ?
    2ον ΝΤΑΞΕΙ ΡΕ DEXIHAF ΤΟ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΟ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ... ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥΛΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΜΟΙΒΕΣΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ ΓΙ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΑΜΟΙΦΘΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΤΑ

    ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΠΙΤΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ Ο ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ (ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΙ)

    ΞΕΡΩ ΞΕΡΩ... ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΩΣΕΙΣ ΤΩΡΑ (ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΕΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ, ΕΧΕΙ Ν ΑΚΟΥΣΕΙ...) ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΙΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι βρε ! γιατί να σου τα χώσω ? Μπορείς να λες κι εσύ όπως όλοι οι άλλοι ότι σου κατέβει, θα σε ρωτήσω όμως κάτι... μήπως θέλεις να αλλάξουμε θέσεις και να μοιραστούμε το κομμάτι από την πίτα ? Άσε το βάζο για τους άλλους, εμείς μόνο πίτα έχουμε.

      Διαγραφή
    2. Δεν είχα την τύχη να αποκτήσω αδερφό, πολύ δε περισσότερο δίδυμο. Για αυτό, αν και δεν έχω πρόβλημα να απαντάει κάποιος σε σχόλια που με αφορούν, παρακαλώ να μην το κάνετε με την υπογραφή μου.
      Επί της ουσίας τώρα σε ότι αφορά τον ανώνυμο φίλο-λη που κάνει μαθήματα για τους κανόνες της ανωνυμίας στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
      Τα υπονοούμενα τα «πιάνεις», με τα αυτονόητα όμως πρέπει να έχεις κάποιο θέμα. Ο «Δημαρχούλης» όπως φτιάχνεσαι να τον αποκαλείς,κατά την ταπεινή μου άποψη, επανεξελέγη γιατί η πλειοψηφία των Δημοτών εκτίμησε το ότι σφράγισε το βάζο με το μέλι και σταμάτησε να μοιράζει κομμάτια από την πίτα που στο κάτω κάτω, δεν είναι, ούτε ήταν ιδιοκτησία κανενός Δημάρχου.
      Για τις υπηρεσίες που προσφέρω σαν εργαζόμενος, κάτω από τις σημερινές μεσαιωνικές εργασιακές συνθήκες που επικρατούν στον ιδιωτικό τομέα, μπορείς να πεις ότι αμείβομαι πλουσιοπάροχα.
      Αλλά εκεί δυστυχώς για κάποιους κι ευτυχώς για μένα ισχύουν τα κριτήρια του αφεντικού.
      Είτε το πιστεύεις λοιπόν είτε όχι, το καλό φαί που τρώνε τα παιδιά μου δεν εξαρτάτε από παρασιτική ενασχόληση με την πολιτική.
      Σε αντίθεση με αυτά που ισχυρίζεσαι, τους παρασιτοζωούντες από την ενασχόληση με την τοπική αυτοδιοίκηση τους γνωρίσαμε καλά σ’αυτές τις εκλογές, καθώς η «ευθιξία» εξαιτίας του ελέγχου που υφίσταντο ως Διοίκηση, τους οδήγησε σε άλλα ψηφοδέλτια και παρατάξεις, που το μέλι το τρώνε κατευθείαν από την κυψέλη και τις πίτες άψητες.
      Δεν πιστεύω να έχεις παράπονο, δεν σου τα ‘χωσα…. Βαθειά.

      Διαγραφή
    3. ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
      ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΗΡΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΣΕΝΑ ΟΜΩΣ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΛΕΓΧΕΙ ? ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΕΛΕΝΞΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΣΚΕΨΗ (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ)

      Διαγραφή
    4. Τους αστείους υπαινιγμούς σου τους αντιπαρέρχομαι και σε παραπέμπω στο τι δήλωσαν στην πρώτη τηλεοπτική προεκλογική συνέντευξη, με ένα στόμα μια φωνή και οι τέσσερις επικεφαλής των άλλων δημοτικών παρατάξεων, για ότι έχει να κάνει με την εντιμότητα με την οποία έκανε οικονομική διαχείριση ο «Δημαρχούλης».
      Όλοι είμαστε πολίτες αυτού του κόσμου, του μικρού κόσμου της γειτονιάς, της πόλης, της χώρας μας και του μεγάλου κόσμου του πλανήτη. Η επιλογή του να ανήκουμε στον κόσμο, συνίσταται στο ότι τον χρειαζόμαστε για να ζήσουμε και μάλιστα καλά. Άλλωστε, με την ιδιότητα αυτή, καλύπτουμε και την ισχυρότερη ανάγκη που έχουμε ως άνθρωποι, εκείνη του αισθήματος του “ανήκειν” σε μία ομάδα.

      Ως πολίτες, φέρουμε μία μεγάλη και σοβαρή ευθύνη. Είναι ο λόγος για τον οποίο υπομένουμε όλα εκείνα για τα οποία κατηγορούμε τους άλλους, πως είναι δηλαδή επιλογές δικές τους και για τα οποία εμείς “δεν φταίμε σε τίποτα”. Από την στιγμή που ζούμε μέσα στην κοινωνία, άμεσα φέρουμε την ευθύνη της σωστής λειτουργίας της και επομένως, της δημιουργίας ευνοϊκών συνθηκών διαβίωσης για εμάς και για τους άλλους.

      Καθημερινά διαμαρτυρόμαστε, κατηγορούμε και μεταβιβάζουμε την ευθύνη μας πάντα στους άλλους. Ενώ, περιμένουμε ανυπόμονα πότε εκείνοι θα ενδιαφερθούν για να λάβουν τις σωστές αποφάσεις. Είναι ένας παραλογισμός, ο παραλογισμός της τηλεόρασης, ο παραλογισμός κατευθυνόμενων πληροφοριών και κατευθυνόμενων αντιδράσεων από την άβουλη μάζα.

      Κανείς μέχρι σήμερα δεν έχει δεχθεί “πραγματικά” την ευθύνη της θέσης του και της επιτυχίας του στόχου που έχει αναλάβει να φέρει σε πέρας. Μια ευθύνη που πηγάζει από το ενδιαφέρον της κοινωνίας και όχι του ατομικού συμφέροντος και βολέματος. Επιπλέον, αυτό σημαίνει ότι και κανείς δεν έχει αναλάβει και τις συνέπειες αυτής της επιλογής που δύναται να οδηγήσουν στην αυτοβελτίωση.



      Η ανάληψη της “πολιτικής μας ευθύνης”, είναι το στοιχείο που λείπει από την κοινωνία μας, από την κάθε κοινωνία που θέλει να γίνει καλύτερη. Η ανάληψή της θα σηματοδοτήσει και την συγκεκριμένη δράση προς κάποια κατεύθυνση. Σήμερα, η επιλογή μας είναι η “μη συμμετοχή”, αλλά αν θέλουμε θετικές εξελίξεις, τότε οφείλουμε να επιλέξουμε τη “συμμετοχή”. Συμμετοχή σε οργανωμένες ομάδες που επιδιώκουν την διαμόρφωση νέων και καλύτερων όρων ζωής. Οι προτάσεις που θα κάνουμε, οι ιδέες που θα δώσουμε, τα άρθρα που θα δημοσιεύσουμε, οι άνθρωποι που θα κινητοποιήσουμε, το παράδειγμα που θα προσφέρουμε, οι μελέτες και οι έρευνες που θα διενεργήσουμε, αποτελούν ενέργειες δράσης, ενέργειες πολίτη.

      Οι αρχαίοι Έλληνες, κάποτε τιμωρούσαν όσους δεν συμμετείχαν στα κοινά, γιατί θεωρούσαν υποχρέωση κάθε πολίτη να έχει άποψη και να αναλαμβάνει την ευθύνη της συμμετοχής του. Η απροθυμία, επέφερε τιμωρία και στιγματισμό για τον αρχαίο Αθηναίο. Σήμερα, θεωρείται “εξυπνάδα” η επιλογή της μη επιλογής, η μοιρολατρία σε τελική ανάλυση.
      Μην απεμπολείς λοιπόν τον ρόλο σου ως ''ενεργός πολίτης''.
      Αν μη τι άλλο τα Δημοτικά Συμβούλια είναι ανοιχτά για τους Δημότες..

      Διαγραφή
  10. Kapoia thellan stamko kai eidou ta apotelesmata tou dimarxou mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. DEXIHAF πολύ ... θεωρητικα ξερόλας μας εμφανίζεσαι, εξασκώντας συνεχως προφίλ φιλοσοφικού προσανατολισμού !!! εχεις την εντύπωση πως ο κόσμος δεν εχει αντίληψη του τι συμβαίνει? εισαι ο τυπος του ... πολύ χαρτί , λίγος χαλβάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο χαλβάς από ταχίνι, γνωστός και ως χαλβάς «του μπακάλη», αποτελεί ένα πολύ ιδιαίτερο γλύκισμα, που είναι ταυτισμένο κυρίως με περιόδους νηστείας.
    Αποτελεί ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα, καθώς προέρχεται από έναν από τους πιο υγιεινούς ξηρούς καρπούς, το σουσάμι.

    Περιέχει μια σειρά από απαραίτητα συστατικά, όπως καλής ποιότητας πρωτεΐνες, που βοηθούν την ομαλή ανάπτυξή μας, απαραίτητα πολυακόρεστα λιπαρά, αυτά που λέμε καλά, μας δίνει ενέργεια και μια σειρά από άλλα πολύτιμα μέταλλα, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

    Αγνόησε λοιπόν το...πολύ χαρτί και "κατανάλωσε" τον έστω και λίγο χαλβά που σου προσφέρω. Φάε χαλβά και ξέχνα της ..... σου τον χαβά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. DexiHaf εισαι ενας παρλαπιπας και τιποτε αλλο
    κουραζεις... ρε μπας και είσαι ο ιδιος ο Γρηγόρης ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι λέω ή μάλλον γράφω πολλά δεν μπορώ να το αρνηθώ. Ίσως και να κουράζω όπως λες. Οφείλω να ομολογήσω άλλωστε ότι την τελειότητα μπορεί να την ''άγγιξα'' αλλά δεν κατάφερα να την κατακτήσω όπως πιθανότατα εσύ!!
      Αν τώρα αυτά που γράφω είναι σαχλαμάρες ώστε να με χαρακτηρίζουν παρλαπίπα, αυτόν που διαβάζει, σχολιάζει και ασχολείται με τις σαχλαμάρες ενός παρλαπίπα πως θα τον χαρακτήριζες ?
      'Οσο για το ερώτημα....κωλοφωτιά, πάλι εσύ τα ''φυλάς''.

      Διαγραφή