Κυριακή 26 Ιουλίου 2015

Υπόθεση «Πίου»: Από τον «Αγαπούλα» στα 58 «γκολ» που έφαγε.




Μπορεί η μεταγραφή του προέδρου «Αγαπούλα» να προκάλεσε πανικό στο Πανελλήνιο και να σκόραρε στα δίχτυα μεγάλης εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, ωστόσο η δόξα του δεν κράτησε για πολύ… Ο 37χρονος Τζόελ Ανιίνο Ιζόνα, που ήρθε στην Ελλάδα αναζητώντας μια καλύτερη τύχη, βρέθηκε ξαφνικά ενώπιον του εισαγγελέα με την κατηγορία της εισαγωγής ηρωίνης στη χώρα. «Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου. Ηταν ένα τραγικό λάθος που θα πληρώσω ακριβά», δηλώνει σε κυριακάτικη εφημερίδα. 

Ο ευρύτερα γνωστός στο τηλεοπτικό κοινό ως «Πίου, το μαύρο πιστόλι», που έκανε θραύση με την περιβόητη διαφήμιση εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, συνελήφθη από αστυνομικούς της Δίωξης Ναρκωτικών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» για εισαγωγή ηρωίνης. Ο Νιγηριανός είχε καταπιεί 58 αυτοσχέδιες συσκευασίες ηρωίνης, συνολικού βάρους 1.285 γραμμαρίων, ενώ διαπιστώθηκε ότι αποτελεί μέλος ευρύτερου κυκλώματος διακίνησης ναρκωτικών από χώρες της Αφρικής προς τη Δυτική Ευρώπη. Σήμερα, δηλώνει μετανιωμένος και σκέφτεται πως η ζωή του στη φυλακή θα είναι εφιάλτης. «Λυπάμαι πολύ. Δεν είμαι μέλος κανενός κυκλώματος. Βρέθηκα σε μια κατάσταση ανάγκης, δεν σκεφτόμουν καθαρά και αυτό το εκμεταλλεύτηκε ο άνθρωπος που μου πρότεινε να κάνω αυτή την τρέλα και να θέσω τη ζωή μου σε κίνδυνο. Στη ζωή μου έχω εργαστεί σκληρά. Εχω κάνει όλες τις δουλειές που μπορεί να φανταστεί κανείς: μπογιατζής, οικοδόμος, μεταφορέας, πωλητής, ποδοσφαιριστής, καθαριστής. Δεν επεδίωξα ποτέ το άκοπο κέρδος. Δυστυχώς τον τελευταίο καιρό ήμουν απελπισμένος. Μας είχαν κόψει το ρεύμα και κινδυνεύαμε με έξωση. Παρ’ όλα αυτά, το λάθος που έκανα ήταν τραγικό και θα το πληρώσω», .
Ο ίδιος παραδέχεται ότι στην Ελλάδα γνώρισε ανθρώπους με ζεστή καρδιά, οι οποίοι τον βοήθησαν και στάθηκαν δίπλα του στα δύσκολα. Μέσα σε αυτούς είναι και η σύζυγος και μητέρα των δύο ανήλικων παιδιών του, την οποία, όπως λέει, ερωτεύτηκε και αγάπησε αληθινά. «Λατρεύω την οικογένειά μου και τα παιδιά μου. Ξέρω ότι θα είναι δύσκολο να με συγχωρέσει η γυναίκα μου. Είναι άνθρωπος με ηθική. Θέλω, όμως, να ξέρει πως δεν τους εγκατέλειψα. Επρεπε να βρω χρήματα. Ενιωθα άχρηστος. Εφτασα στο σημείο να μην έχω τίποτα να προσφέρω στα παιδιά μου», επισημαίνει. Αναφορικά με την οικογένειά του στη Νιγηρία, δηλώνει ότι «ακόμα δεν γνωρίζουν τίποτα».
Ο Τζόελ που έγινε… Πίου
Ενα διαφημιστικό  σποτ διάρκειας ενός λεπτού ήταν αρκετό για να μιλούν όλοι για τον Πίου, τον αλλοδαπό που καθάριζε τζάμια στα φανάρια και ξαφνικά βρέθηκε να βάζει γκολ από τα αποδυτήρια. Ωστόσο, μπορεί το «Μαύρο Πιστόλι» από τη… Φαναρμπαχτσέ να σκόραρε στα δίχτυα της διαφήμισης εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, στην πραγματικότητα όμως ο κατά κόσμον Τζόελ Ανιίνο έβγαζε το μεροκάματό του δουλεύοντας ως βοηθός καμεραμάν σε εταιρεία κινηματογραφικών παραγωγών.
Ο 37χρονος Τζόελ γεννήθηκε στη Νιγηρία και αποφάσισε πριν από 15 χρόνια να μεταναστεύσει στην Ελλάδα. Στη χώρα μας ήρθε για να δοκιμαστεί από ποδοσφαιρικές ομάδες. Εξάλλου, από μικρός θυμάται τον εαυτό του να κλωτσάει μια μπάλα στις αλάνες της ποδοσφαιρομάνας Ούλι Ανάμπρα, απ’ όπου κατάγεται. Δυστυχώς, όμως, δεν στάθηκε ιδιαίτερα τυχερός και το όνειρο να ακολουθήσει μια επαγγελματική ποδοσφαιρική καριέρα έδειχνε να απομακρύνεται αρκετά. Κατάφερε να παίξει μόνο σε ομάδες του ερασιτεχνικού πρωταθλήματος μέχρι να καταλήξει τελικά στην ομάδα του «Αγαπούλα».
Παράλληλα, έκανε πολλές δουλειές για να επιβιώσει. Αλλοτε δούλευε στην οικοδομή και άλλοτε ως μικροπωλητής. Στην πορεία γνώρισε τη μέλλουσα γυναίκα του Αργυρώ, με την οποία απέκτησε δύο παιδιά. Η γνωριμία τους έγινε, σύμφωνα με τον ίδιο, μέσω κοινών φίλων στα Χανιά, ο έρωτάς του ήταν κεραυνοβόλος και το 2006 αποφάσισαν να ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας. Κάπου εκεί, η ζωή του άρχισε να μπαίνει σε τάξη αφού απέκτησε σταθερή δουλειά και μεροκάματο στην εταιρεία του πεθερού του Γιάννη Παπαδάκη, γνωστού μακενίστα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου