Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Ο καστανάς απαντά στον Μπουτάρη: Ο εκατομμυριούχος δήμαρχος δεν μου δίνει άδεια για να ζήσω



Πώς γίνεται να μου την απορρίπτει κάθε χρόνο και να μην με αφήνει να δουλέψω, ενώ ως το 2011 δεν είχα πρόβλημα, αναρωτιέται ο Γιώργος Δήμου

Στην «αντεπίθεση» πέρασε ο καστανάς της πλατείας Αριστοτέλους στην Θεσσαλονίκη Γιώργος Δήμου καθώς έπειτα από τις δηλώσεις του δημάρχου κ. Μπουτάρη για θεατρινισμούς και ναρκομανείς, ο βιοπαλαιστής δεν άντεξε και ξέσπασε.  


«Εγώ δεν κατάφερα λόγω της φτώχειας μου να κάνω οικογένεια, όμως είμαι υπερήφανος που έχω άλλα εννιά αδέρφια και όλοι μας είμαστε στο μεροκάματο, γιατί οι γονείς μου από την Έδεσσα, μας έμαθαν να δουλεύουμε για να ζήσουμε. Αυτό κάνω και εγώ! Το ένστικτο της επιβίωσης με έβγαλε στον δρόμο να πουλώ κάστανα χωρίς να διαμαρτύρομαι. Εκείνος τα έχει όλα και παρόλα αυτά δεν του αρκούν. Θέλει και τα δικά μας, αντί να προστατεύουν εμάς τους αδύνατους, ο Μπουτάρης μαζί με το κράτος μας κυνηγά. Εγώ χρωστάω τα 145.000 ευρώ και αυτό για χάρη της νέας δημοτικής αρχής. Για όλα αυτά λοιπόν δεν είναι σωστό να αποκαλείς έναν βιοπαλαιστή ηθοποιό και ναρκομανή, εκείνος είναι πολιτικός, δήμαρχος και εκατομμυριούχος και δεν μου δίνει την άδεια για να μπορέσω να ζήσω τα υπόλοιπα μου χρόνια με αξιοπρέπεια. Όμως η κοινή γνώμη βλέπει και ελπίζω σιγά-σιγά να αφυπνιστεί» είπε ο 62χρονος καστανάς.

Σε δηλώσει του στο protothema.gr ο κ. Δήμου μίλησε για τους λόγους και τις αιτίες που δεν έχει ακόμα καταφέρει να βγάλει άδεια ρίχνοντας ευθύνες στην νέα δημοτική αρχή: «Δεν είμαι εγώ ο θεατρίνος, αλλά εκείνος. Εγώ έχω όλες τις αιτήσεις μου για αδειοδότηση από το 2011 έως σήμερα, με υπογραφές του κ. Μπουτάρη και όλες μα όλες μου τις έχει απορρίψει… Πώς γίνεται, από το 2002 να μην είχα πρόβλημα και να είχα την άδεια, ανανεώνοντας την έως το 2011, για σκεφτείτε;… Στις γιορτές πώς γίνεται η δημοτική αρχή να δίνει την 15νθημερη άδεια πάντα στα ίδια πρόσωπα και δεν μπορούν άλλοι να την πάρουν»;
protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου