Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Λύσανδρος Αμιτζόγλου: Υποψήφιος πρόεδρος ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Δήμου Πέλλας



Γεννήθηκα και  μεγάλωσα στην Κρύα Βρύση του Δήμου Πέλλας.  Κατοικώ και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στην πόλη των Γιαννιτσών Σύζυγός μου είναι η Μαρίνα Ντζουβαλιάκη.  Είμαι  πατέρας 2 μικρών αγοριών του Χαράλαμπου 9 ετών και  του Αλέξη 10 μηνών. Φοίτησα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών. Από το 2001 δραστηριοποιούμαι στον κλάδο του αυτοκινήτου ως επίσημος αντιπρόσωπος των εταιρειών Nissan & Seat στο νομό Πέλλας.
Διατηρώ ασφαλιστικά γραφεία στην Κρύα Βρύση και στην πόλη των  Γιαννιτσών. Το 2006 έλαβα μέρος στις Νομαρχιακές Εκλογές με τον συνδυασμό Νομαρχιακή Πρωτοπορία. Από το 2010 είμαι πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κρύας Βρύσης. 

Φίλες και φίλοι, 
Στο πρόσωπο του νέου αρχηγού  της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκου Μητσοτάκη βλέπω έναν άνθρωπο που με ειλικρίνεια, όραμα  και πρόγραμμα  διεκδικεί την διακυβέρνηση της χώρας με στοχευμένες λύσεις. Λύσεις που εκπορεύονται μέσα από τη δουλειά και το μόχθο  από τον  καθένα μας. Εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν, το ζούμε καθημερινά και το καταλαβαίνουμε πλέον όλοι με επώδυνο τρόπο τους τελευταίους μήνες !   Ο τόπος  μας χρειάζεται νέους ανθρώπους που θα συστρατευθούν με αυτή τη λογική  για να βγει η χώρα από το σημερινό αδιέξοδο.  Ζητώ την στήριξη σας στις εκλογές στις 03 Απριλίου 2016 για την εκλογή μου στην θέση του προέδρου Δημ.ΤΟ  Πέλλας, ώστε να μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ με όραμα, νέες ιδέες και πράξεις για την επίτευξη του στόχου μας, που είναι η πρόοδος του τόπου μας.   




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου