Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Έρχονται ελαφρύνσεις στον ΕΝΦΙΑ και εκπτώσεις στις ΔΕΚΟ

Αντισταθμιστικά μέτρα για τη στήριξη των συνταξιούχων που χάνουν το ΕΚΑΣ, εξετάζουν το υπουργείο Εργασίας και το οικονομικό επιτελείο, όπως δήλωσε την Τρίτη ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος.Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε από κοινού με τη διοικήτρια του ΟΑΕΔ, Μαρία Καραμεσίνη, με θέμα την αναδιοργάνωση του ΟΑΕΔ, ο κ. Κατρούγκαλος αποκάλυψε ότι εξετάζονται ελαφρύνσεις στον ΕΝΦΙΑ και εκπτώσεις στους λογαριασμούς των ΔΕΚΟ.Πέραν από τα μέτρα που ήδη έχουμε λάβει, όπως η διατήρηση της χαμηλής συμμετοχής στη φαρμακευτική δαπάνη και γι' αυτούς που παύουν να είναι δικαιούχοι του ΕΚΑΣ», τόνισε, «μελετάμε κάποια πράγματα στα οποία δεν έχουμε καταλήξει,
όπως ελάφρυνση στους λογαριασμούς των ΔΕΚΟ ή στον ΕΝΦΙΑ. Αυτά είναι μέτρα που θα προσδιοριστούν, σε συνεργασία με τους συναρμόδιους υπουργούς Οικονομικών».

Ο υπουργός Εργασίας υπογράµµισε ότι «άµεση προτεραιότητα της κυβέρνησης αποτελεί η ρύθµιση της εργασιακής ζούγκλας και η αναστροφή της απορρύθµισης των τελευταίων ετών. Η ενίσχυση του ΟΑΕ∆ αποτελεί βασική προϋπόθεση για την επίτευξη των στόχων αυτών, παράλληλα µε την επαναφορά των συλλογικών διαπραγµατεύσεων, στο πλαίσιο της επικείµενης διαπραγµάτευσης για τα εργασιακά. Η Ελλάδα πρέπει να επιστρέψει στην κανονικότητα, πρέπει να επιστρέψει στο ευρωπαϊκό κοινωνικό μοντέλο», τόνισε.

Η διοικήτρια του Οργανισµού τόνισε ότι «το σχέδιο αναδιοργάνωσης του ΟΑΕ∆ είναι έργο πολυεπίπεδο, που στηρίζεται σε ριζικές αλλαγές στο οργανωτικό και διοικητικό του µοντέλο, καθώς και στις ασκούµενες πολιτικές. Αποσκοπεί στη βελτίωση της σχέσης του Οργανισµού µε τους ανέργους και τις επιχειρήσεις, στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών και στην αναβάθµιση του θεσµικού του ρόλου στη λειτουργία της αγοράς εργασίας. Σήµερα, παρουσιάζουµε τις κοµβικές αλλαγές που έχουµε ήδη υλοποιήσει, για την άµεση εξυπηρέτηση του πολίτη: Τηλεφωνικό κέντρο, διαδικτυακή πύλη και υπηρεσία υποδοχής στα ΚΠΑ. Και οι τρεις αλλαγές έχουν ήδη βρει θετική ανταπόκριση από τους πολίτες».

Ο ΟΑΕΔ περνά στην ψηφιακή εποχή

Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναδιοργάνωσης, τίθεται σε πλήρη λειτουργία το καινοτόµο, σχεδιασµένο για συσκευές τύπου tablet και smart phone, portal του ΟΑΕ∆, που εξασφαλίζει καλύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση των πολιτών. ∆ιαθέτει αλληλένδετες µηχανές απλής ή σύνθετης αναζήτησης κενών θέσεων (για τους αναζητούντες εργασία) και βιογραφικών (για τους εργοδότες) για την αποτελεσµατικότερη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης εργασίας.

Η διοικήτρια του ΟΑΕ∆ παρουσίασε, επίσης, τη νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης - Call Center του Οργανισµού - που λειτουργεί από τις αρχές Μαΐου, εξασφαλίζοντας προσβασιµότητα και άµεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση σε όλους τους πολίτες που συναλλάσσονται µε τον ΟΑΕ∆, στον πενταψήφιο αριθµό 11320. Η νέα υπηρεσία στελεχώνεται από έµπειρο προσωπικό, που δίνει στο κοινό πληροφορίες και οδηγίες ή παραπέµπει για εξειδικευµένη πληροφόρηση στους αρµόδιους εκπροσώπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου