Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Δάσκαλος και μαθητής από τα Γιαννιτσά έκαναν την Ελλάδα να δακρύσει.



Ο 34ος Μαραθώνιος της Αθήνας έγινε χθες στην πρωτεύουσα και σημείωσε ρεκόρ συμμετοχών. Διάσημοι και μη ,celebrities αλλά κυρίως δεκάδες χιλιάδες απλοί πολίτες απ’όλη την Ελλάδα έτρεξαν ο καθένας για το δικό του λόγο .Τα social media κατακλύστηκαν από αμέτρητες φωτογραφίες χαράς για τη συμμετοχή των εικονιζόμενων. Μία όμως φωτογραφία και μάλιστα όχι από τις γνωστές selfies, κυριολεκτικά «γονάτισε» όλη την
Ελλάδα. Αυτή, ενός δασκάλου από τα Γιαννιτσά ,του Γιώργου Χρυσοστομάκη που έτρεξε τα 10 χιλιόμετρα με τον μαθητή του το Βαγγελάκη, πάνω στο αναπηρικό καροτσάκι του.. Μια εικόνα που θα μείνει βαθιά χαραγμένη στη μνήμη όλων και δείχνει το μεγαλείο ψυχής,την ανυπόκριτη ευαισθησία και την βαθιά ανθρωπιά και αγάπη του δάσκαλου στον μαθητή του.Μπράβο και στους δύο.Σκορπίσατε στα Γιαννιτσά και την Πέλλα συγκίνηση και υπερηφάνια.



33 σχόλια:

  1. αξίζουν συγχαρητήρια!! μεγαλείο ψυχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχῶς δημιουργήσαμε μία κοινωνία ὅπου ψάχνουμε νά βροῦμε καί να ἐπαινέσουμε τόν άνθρωπισμό.
    Καί βέβαια ὁ ΔΑΣΚΑΛΟΣ αὐτός θά γυρίσει αὔριο στό σχολεῖο ὅπου θά ἀρχίση ξανά ὁ γολγοθάς τῆς ἐπιβίωσής του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και στους δυο!!! ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ14 Νοεμβρίου 2016 στις 4:06 μ.μ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ....ΜΑΣ ΑΚΑΝΕΣ ΟΛΟΥΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγαλείο ψυχής από έναν ΔΆΣΚΑΛΟ! !! Σμιλεψε Δασκαλε ψυχές. ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασιλική Ασλανίδου14 Νοεμβρίου 2016 στις 5:57 μ.μ.

    Συγχαρητήρια στο Βαγγέλη και στο Γιώργο!!!
    Αυτοί είναι οι πραγαματικοί Έλληνες!!!
    Αγωνιστές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά αλλά τόσο απλά όπως θα έπρεπε να είναι όλοι ...
    ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    Σεβασμός στο είδος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύγε !!! Ναι θέλει αρετή και τόλμη...και μαθητής και δάσκαλος το απέδειξαν...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΘΑ ΔΙΗΓΗΘΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΠΡΙΝ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΘΗΛΕΩΝ ,,,Η ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΝΑ ΤΟΥ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΚΟΥΤΣΑΙΝΕΙ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΧΕΙΡΗΣΗ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΗ Ο ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΧΑΛΟΥΣΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΗ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΝΤΡΑΠΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΝΑΞΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΓΩ ΝΤΡΑΠΗΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΚΕΙΝΗ ΟΧΙ ΔΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ,,,ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΑΣΚΑΛΟ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ όταν ήμουν 3 χρονών ( τώρα είμαι 60 αλλά δεν το ξεχνώ ποτέ) προσβλήθηκα από πολυομυελήτιδα. Μου έμεινε αδυναμία(παράλιση) στο ένα πόδι και κούτσενα. Δεν μπορούσα επίσεις να τρέξω ούτε να κάνω γυμναστική. Στην πέμπτη τάξη του δημοτικού ενώ ολοι οι δάσκαλοι μου έβαζαν Α΄ σε όλα τα μαθήματα ( ήμουν άριστος μαθητής) ο δάσκαλος της γυμναστική μου έβαζε Ε΄... αρα πάντα υπήρχαν οι "άνθρωποι" και οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ !!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Κρίμα να έχετε ζήσει τέτοια εμπειρία.
      Ευτυχώς τέτοιοι δάσκαλοι όπως ο δικός σας, είναι λίγοι.
      Να είστε καλά.

      Διαγραφή
  10. Μακάρι όλοι μας να είχαμε ευκαιρίες παρόμοιες και να δείχναμε την ανθρωπιά μας συγχαρητήρια τους αξίζουν πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tis eukeries tis dimiourgoume emeis.o daskalos den perimene kamia eukeria na tou dothi . Tin dimiourgise opos oloi mas mporoume kathimerina na kanoume

      Διαγραφή
  11. Μια εικονα...Χιλιες Λεξεις!Ενα τεραστιο Μπραβο...στο μεγαλειο Ψυχης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ανεκτιμητες αξιες....αυτη την ψυχη η την εχεις η οχι ...ποσα νοιωσαν οι δυο τους....συγχαρητηρια στα λιονταρια αυτα με την γενναια καρδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΩΝ ΚΡΗΤΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μπραβο στη ΜΑΝΑ ειναι ηρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κλαούντια Δήμα: Μπράβο και τα δυο παλικάρια!! Το καπέλο μου τραβώ και από τη Γερμανία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβω τα δυό παλικάρια!! Το καπέλο μου τραβώ και απ τη Γερμανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΠΡΑΒΟ ΔΑΣΚΑΛΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ!!!!! ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΟΥΤΕ Κ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ, ΠΟΣΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ??????????????????????????????????????? ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΔΑΣΚΑΛΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΠΡΑΒΟ ΑΥΤΑ ΑΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΠΟΛΥΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΟΝΩΝ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ24 Νοεμβρίου 2016 στις 1:43 π.μ.

    ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ ΩΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ--ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΥΛΑ-ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ---ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΓΙΩΡΓΗ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΟΛΟΥΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ--ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ!!-Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ένας ΓΙΓΑΝΤΑΣ απο τα Γιαννιτσά πήρε στην αγκαλιά του έναν άλλο ΜΙΚΡΟ ΓΙΓΑΝΤΑ πήγαν στην Αθήνα και έδειξαν τη σημαίνει Μακεδονία. Μπράβο δακαλε .Ιωαννιδης Σταυρος Φιλυρια Κιλκις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σαν εθελοντης σε διαφορες διοργανωσεις εχω δει ανθρωπους με δυναμη ψυχης να τρεχουν και με τα παιδια τους στο καροτσακι οπως και τον ανωτερω δασκαλο. Καθε φορα ειναι και μια ξεχωριστη εμπειρια που μου δινει δυναμη να συνεχιζω σαν εθελοντης. Ευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου αυτους τους ανθρωπους. Ευγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή