Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Επιτυχίες για Γιαννούλα και Δημήτρη Μητώνα στα 80km Ιππικής Αντοχής στην Αθήνα



Την πρώτη τους συμμετοχή για το φετινό Πρωτάθλημα Ιππικής Αντοχής στον Ιππικό Όμιλο Μεσογείων στην Αθήνα, πραγματοποίησαν την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου τα δύο αδέρφια και αθλητές του Ιππικού Ομίλου Κιλκίς από τα Γιαννιτσά Γιαννούλα Μητώνα με τον ίππο Afroditi και Δημήτρης Μητώνας με τον ίππο Salamon Koheilan P16 οι οποίοι μετά από εξαιρετική εμφάνιση στην κατηγορία των 80km και σε έναν σχετικά δύσκολο αγωνιστικό χώρο τόσο λόγω της σκληρότητας του εδάφους όσο και των ισχυρών ανέμων που επικρατούσαν εκείνη την ώρα στην περιοχή, κατέκτησαν την 5η και 6η θέση αντίστοιχα μεταξύ 25 αθλητών από όλη την Ελλάδα.

Στην αποστολή την οποία συνόδευσαν η Ειρήνη Μητώνα και Βικτώρια Σχοινά συμμετείχε και ο Σωτήρης Πατσιούρας με τον ίππο Scheikh όπου δυστυχώς όμως στάθηκε άτυχος καθώς λόγω ενός μικρού ατυχήματος μετά τα πρώτα 40km αποκλείστηκε από τον αγώνα.
Τέλος αξίζει να πούμε ότι μετά το τέλος της αναμέτρησης η Ειρήνη Μητώνα βραβεύτηκε ως 2η Πρωταθλήτρια Ελλάδος στην κατηγορία των 90km.

Πληροφορίες από  ranchokilkis.blogspot.gr

Το Πέλλα Δώθε επικοινώνησε με τρεις από τους πρωταγωνιστές οι οποίοι προχώρησαν στις ακόλουθες δηλώσεις:

Μητώνας Δημήτρης


Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για ακόμη μία φορά γιατί κατάφερα και τερμάτισα επιτυχώς σε μία διαδρομή δύσκολη  από πολλές απόψεις και όλα αυτά τα οφείλω στη προπόνηση που κάνουμε με τον Salomon σύμφωνα με τις οδηγίες του προπονητή μου. Θα μπορούσα να είχα ανέβει σε υψηλότερη θέση όμως προτίμησα να κρατήσω το  άλογό μου πίσω ώστε να εξασφαλίσω ένα υγιή τερματισμό. Άλλωστε έχουμε άλλους 3 αγώνες για να κριθεί η θέση του πρωταθλητή και είμαι σίγουρος πως εγώ και το άλογό μου θα τα καταφέρουμε καλύτερα και με μεγαλύτερες ταχύτητες θα ήμαστε έτοιμοι. Ανανεώνουμε το ραντεβού σε ένα μήνα στην Κατερίνη όπου είναι μία εξίσου δύσκολη και σκληρή σε θέμα εδάφους διαδρομή. Θα ήθελα να τονίσω και να επισημάνω σε αυτό το σημείο πως η ομάδα του ιππικού ομίλου Κιλκίς είναι 6 χρόνια συνεχόμενα πολυνίκης σε αυτό το άθλημα χάρη σε όλους εμάς που προσπαθούμε και δίνουμε τον καλύτερο εαυτό. Το μοναδικό που μας λείπει είναι μία μικρή βοήθεια οικονομικά. Οι δυνατότητές μας είναι μεγάλες και το ξέρουμε!


Μητώνα Γιαννούλα

Ήταν η πρώτη μου συμμετοχή σε αγώνα Α κατηγορίας (80 χλμ) και είμαι πολύ ευχαριστημένη που τερμάτισα επιτυχώς στην 5η θέση, παρά τις δυσκολίες του αγώνα λόγω των ισχυρών ανέμων και της σκληρότητας του εδάφους.





Μητώνα Ειρήνη

Ο 1ος αγώνας πρωταθλήματος είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον καθώς ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος με πολλούς καλούς αθλητές και άλογα. Η διαδρομή του αγώνα ήταν αρκετά δύσκολη λόγω σκληρού εδάφους και καιρικών συνθηκών. Ωστόσο οι 2 από τους αθλητές μας η Γιάννα και ο Δημήτρης κατάφεραν να τερματίσουν επιτυχώς στην 5η και 6η θέση ενώ ο 3ος αθλητής μας στο 40χλμ αποκλείστηκε από τον αγώνα εφόσον έτσι έκριναν οι υπίατροι λόγω ενός μικρού τραυματισμού του αλόγου .Όσο για τη δική μου διάκριση ως 2η πρωταθλήτρια Ελλάδος για το 2016 είμαι πολύ περήφανη γιατί κατάφερα να πετύχω τους στόχους μου και να ανταμειφθούν οι προσπάθειες μου, τερματίζοντας επιτυχώς σε 3 αγώνες πρωταθλήματος στην μεγάλη κατηγορία των 90 χλμ με το άλογο Aphroditi ιδιοκτησίας του προπονητή μας Πατσιούρα Σωτήρη. Επίσης με αυτή τη διάκριση μου κατοχύρωσα μια θέση στην Εθνική Ομάδα και κλήθηκα να εκπροσωπήσω τη χώρα μας στο Βαλκανικό πρωτάθλημα Ιππικής αντοχής στην Κροατία, φέρνοντας το χάλκινο μετάλλιο για την Ελλάδα μαζί με την υπόλοιπη Ομάδα. Οι απαιτήσεις του αθλήματος είναι πολλές τόσο σε προπονητικό επίπεδο όσο και σε οικονομικό. Ευχαριστώ πολύ όσους μας στηρίζουν στις προσπάθειες μας και θα είναι τιμή μας σε όποιον μπορεί να μας στηρίξει και στους φετινούς μας στόχους. εύχομαι καλή επιτυχία στην ομάδα του ιππικού ομίλου Κιλκίς για τους επόμενους αγώνες!
 











1 σχόλιο: