Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Ανεξαρτητοποιήθηκε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Δημήτρης Κουκούτσης



Ο βουλευτής Μεσσηνίας της Χρυσής Αυγής, Δημήτρης Κουκούτσης επισκέφθηκε τον πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση για να του ανακοινώσει την απόφαση του να ανεξαρτητοποιηθεί από το κόμμα.
 «Τα τελευταία πέντε έτη έζησα ιστορικές στιγμές, μέρες θριάμβου και μεγάλων χαρών μαζί με τους συναγωνιστές μου εντός και εκτός Κοινοβουλίου. Έζησα όμως και στιγμές δύσκολες, για εμένα και τα αδέλφια μου, εντός πάλι και εκτός Κοινοβουλίου», ανέφερε ο βουλευτής μιλώντας για την απόφασή του στο best-tv.gr. 

Επιτέθηκε στα ΜΜΕ, θυμήθηκε τις μέρες που οι «σύντροφοι» του οδηγήθηκαν στις φυλακές και μίλησε για την δικαστική περιπέτεια της Χρυσής Αυγής, που παρά τις καλές προθέσεις της ηγεσίας του κόμματος επέτρεψε σε «όψιμους εθνικιστές» να παρεισφρήσουν στις τάξεις του.
Ο βουλευτής άφησε αιχμές για όσους δημιουργούν βαρίδια που δεν επιτρέπουν στο κόμμα να αναδείξει την πραγματική δυναμική του και αιτιολόγησε την απόφαση του να αποχωρήσει από την Κοινοβουλευτική Ομάδα δηλώνοντας:

«Αισθανόμενος αδύναμος και απομονωμένος απέναντι σε όλα αυτά τα βαρίδια κρίνω ότι ηθικά δεν μπορώ να βρίσκομαι δίπλα τους και επέλεξα να αποχωρήσω. Παρόλη την πίκρα μου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, ολόψυχα κάθε επιτυχία στο κίνημα».
Αναφορικά με το ότι δεν παραδίδει την βουλευτική του έδρα είπε: «Συνελήφθηκα ως βουλευτής και θα δικαστώ ως βουλευτής».
cnn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου