Τρίτη 10 Απριλίου 2018

Μαθητής 14 ετών βρήκε γεμάτο πορτοφόλι και το παρέδωσε στις Αρχές


Μαθήματα τιμιότητας παρέδωσε ένας μαθητής από την Κοζάνη
Το 14χρονο αγόρι βρήκε ένα πορτοφόλι γεμάτο χρήματα και προσωπικά αντικείμενα του ιδιοκτήτη του, κατά την ακολουθία της Πρώτης Αναστάσης στον Ι. Ν. Αγίου Νικολάου Κοζάνης. 
Χωρίς δεύτερη σκέψη, σύμφωνα με το sierafm.gr, το παρέδωσε άθικτο στην
αστυνομία και εκείνη με τη σειρά της ειδοποίησε τον ιδιοκτήτη. Ο τελευταίος, μάλιστα, ευχαρίστησε δημοσίως το παιδί με επιστολή στην οποία αναφέρεται: 
«Κατά την ακολουθία της Πρώτης Αναστάσης στον Ι. Ν. Αγίου Νικολάου Κοζάνης απώλεσα το πορτοφόλι μου. Εκτός από ένα σεβαστό ποσού που διέθετα, είχα και σημαντικά προσωπικά έγγραφα.
Το πορτοφόλι το βρήκε και το παρέδωσε στην αστυνομία ο νεαρός Μιχάλης Κ. (Λόγω προσωπικών δεδομένων δεν θα ήθελα να δημοσιεύσω το πλήρες ονοματεπώνημο του 14χρονου).
Οι άνθρωποι της αστυνομίας Κοζάνης μου ανέφεραν πως είμαι πολύ τυχερός. Εγώ θα έλεγα πως πιο τυχεροί είναι οι γονείς του μικρού Μιχάλη που διαθέτουν ένα παιδί με αρχές και αξίες.
Σήμερα λοιπόν θα πρέπει να αισθάνονται περήφανοι γιατί στις εξετάσεις που έδωσε με θέμα «αξιακός κώδικας» ήταν πολύ καλά προετοιμασμένος και αρίστευσε. Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου καθώς και τα θερμά μου συγχαρητήρια στο νεαρό και στην οικογένειά του.
Είναι πολύ σημαντικό στον καιρό του «τίποτα» να υπάρχουν οικογένειες που διαπαιδαγωγούν με αρχές και αρετές τα παιδιά τους.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου