Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

«Είμαι στο ΠΑΣΟΚ με τις απόψεις μου, όχι με δηλώσεις μετάνοιας»



Ο πρώην υπουργός καλεσμένος στον realfm 97,8 και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην επανεγγραφή του στο κόμμα ως απλό μέλος της βάσης ξεκαθαρίζοντας ότι: «Είμαι στο ΠΑΣΟΚ με τις απόψεις μου, όχι κάνοντας δηλώσεις μετάνοιας. Με τις απόψεις μου, τις ιδέες μου, τις θέσεις μου, που πάλευα πάντοτε και που νομίζω ότι είναι χρήσιμες για τον χώρο γενικότερα».Ο Κώστας Σκανδαλίδης υποστήριξε ότι το ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να στηρίζει με ψήφο εμπιστοσύνης μια προγραμματική συμφωνία, να μπορεί να λέει «όχι» και να έχει διακριτή παρουσία στην κυβέρνηση. «Η κυβέρνηση αυτή θα μπορούσε να έχει το πρόγραμμά της, το ΠΑΣΟΚ να έχει το δικό του πρόγραμμα, να ψηφίσει
ένα επικαιροποιημένο πρόγραμμα όπως είπε ο κ. Βενιζέλος, και το έχω προτείνει εγώ στη βουλή στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό και να αρνηθεί οποιαδήποτε συμμετοχής στην καθημερινή διαχείριση της εξουσίας», ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας: «Να στηρίζει με ψήφο εμπιστοσύνης μια προγραμματική συμφωνία, στη βάση αυτή να κρίνει και να ψηφίζει θετικά αυτά που πρέπει να ψηφίζει αλλά να έχει και τη δυνατότητα να λέει “όχι”, να έχει μια διακριτή φυσιογνωμία, μια διακριτή ταυτότητα. Γιατί εγώ ισχυρίζομαι ότι θα είναι καταστροφικό να συνδεθεί η τύχη του με την κυβέρνηση μονάχα και όχι με μια νέα ταυτότητα στον προοδευτικό χώρο που είναι αυτή που μπορεί να του δώσει πιο πέρα».

Για το αν υπάρχει θέμα ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ ο Κώστας Σκανδαλίδης είπε: «Όταν μπαίνει μπροστά το κάρο από το άλογο, δηλαδή το πρόσωπο από τις πολιτικές, ποτέ δεν λύνεται το θέμα. Αυτή είναι η πρώτη μου παρατήρηση. Η δεύτερη είναι η εξής: ενώ σήμερα τίθεται από πολλές πλευρές το θέμα με αφορμή τη δραματική συρρίκνωση του χώρου, και είναι φυσικό να τίθεται, εγώ δεν πιστεύω ότι το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ είναι ο ένας, είναι οι πολλοί και διαφορετικοί και μια καινούργια σύνθεση», τόνισε ο ανεξάρτητος βουλευτής.

Και σημείωσε: «Κανένας από μόνος του δεν μπορεί να εγγυηθεί την πορεία γιατί όλοι προερχόμαστε από την ίδια “μήτρα” που οδήγησε το χώρο στην κρίση και έχουμε κομμάτια της ενοχής του ίδιου του χώρου. Το ίδιο συνέβαινε και με τον Γιώργο Παπανδρέου. Και αυτό το εξέφρασα το 2007, όταν κατέβηκα υποψήφιος πρόεδρος, ότι πρέπει να υπάρξει μια νέα συλλογική προσπάθεια. Τι μας δίδαξε το παρελθόν; Οτι κάθε φορά που εμπιστευτήκαμε τον έναν και την αυθεντία του, χάσαμε».

Ο κ. Σκανδαλίδης πρόσθεσε: «Να αποφασίσουμε όσοι θέλουμε να είμαστε μαζί, να αποφασίσουμε να ξανακάνουμε ένα συλλογικό ΠΑΣΟΚ και να δώσουμε μια καινούργια διάσταση στην πολιτική μας. Και εκεί αν μπορεί ο Βαγγέλης Βενιζέλος να ηγηθεί αυτής της προσπάθειας, θα είναι μια χαρά να συνεχίσει. Γιατί ο άνθρωπος εκλέχτηκε πριν από 8 μήνες, είναι πολύ εύκολο να λες ότι τίθεται θέμα ηγεσίας, δεν μπορείς να του χρεώσεις τη συρρίκνωση του χώρου από το 44% στο 13%, αλλά προφανώς στην συνέχεια πρέπει να συζητήσουμε που πάμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου