Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Claudia Galandi: Αναστενάζουν οι παραλίες!(Φωτο)






Μπορεί στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη να  κάνει κρύο στο Μαϊάμι όμως ο ήλιος καίει... και οι παραλίες αναστενάζουν από παρουσίες όπως αυτή της Claudia Galandi.
To σούπερ καυτό μοντέλο από την Παραγουάη φόρεσε το μπικίνι του και αναστάτωσε  τους τυχερούς λουόμενους προσφέροντας δωρεάν οφθαλμόλουτρο. Η όμορφη Claudia η οποία είναι μητέρα ενός παιδιού διατηρεί την σιλουέτα της σε άριστη κατάσταση επειδή όπως λέει η ίδια προσέχει τη διατροφή της και κάνει  γυμναστική.«Από τότε που έγινα μαμά προτεραιότητά μου είναι το παιδί μου. Αλλά για να είμαι εγώ καλά πρέπει να φροντίζω το σώμα μου και την υγεία μου», λέει η Claudia.






2 σχόλια:

  1. Πως του ξέφυγε αυτό του Καβαλιέρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς γίνεται στις καλύτερες παραλίες να μαζεύονται και τα καλύτερα κορμιά δεν μπορώ να καταλάβω. Προφανώς κάτι μαγικό υπάρχει που τραβάει το ένα στο άλλο. Όσο πιο ερημική η παραλία τόσο περισσότερο καυτή η παρουσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή