Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Απόφαση «καταδίκη» για Αρη με ένα εκατ. ευρώ στον Σηφάκη!


Tα προβλήματα στον Άρη δεν έχουν τελειωμό, καθώς την Τετάρτη η Επιτροπή Επίλυσης Οικονομικών Διαφορών εξέτασε την προσφυγή του Μιχάλη Σηφάκη κατά της ΠΑΕ, τον δικαίωσε τον και μάλιστα του επιδίκασε ολόκληρο το ποσό, δηλαδή 980.000 ευρώ!

Από αυτά τα χρήματα, ο διεθνής τερματοφύλακας διεκδικούσε 180 χιλιάδες ευρώ ως περσινά δεδουλευμένα και 800 χιλιάδες από τη ρήτρα του συμβολαίου του. Η απόφαση της Επιτροπής βγήκε με αρκετές ημέρες καθυστέρηση και στις τάξεις του Άρη επικρατεί δυσαρέσκεια για την απόφαση αν και η επόμενη κίνηση θα είναι η άσκηση έφεσης...

Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, η ΠΑΕ μέσα στις επόμενες ημέρες θα προσπαθήσει να προσεγγίσει τον παίκτη προκειμένου να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι και να βρουν μια βιώσιμη λύση για το σωματείο.

Ο Σηφάκης δεν έχει αντίρρηση να διευκολύνει τον σύλλογο που τον ανέδειξε και η αλήθεια είναι ότι δεν κρύβει πως αν δεν ήταν ο Άρης, πιθανότατα δεν θα βρισκόταν με την Εθνική ομάδα στο Euro της Πολωνίας και της Ουκρανίας.

Ανακοινώθηκε ο Μαργαρίτης

Την απόκτηση του αριστερού μπακ χαφ του Αγροτικού Αστέρα, Γιώργου Μαργαρίτη, ανακοίνωσε η ΠΑΕ Αρης, με συμβόλαιο συνεργασίας για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο ποδοσφαιριστής έχει γεννηθεί στις 20 Ιουνίου του 1991 και ξεκίνησε την καριέρα του από την ομάδα του Ευόσμου το 2008 όταν και είχε 16 συμμετοχές. Πήρε μεταγραφή στον ΠΑΣ Γιάννινα τη σεζόν 2009-10 ενώ την επόμενη χρονιά με την φανέλα του Ναυπακτιακού είχε 15 συμμετοχές. Πέρυσι επέστρεψε στον Αγροτικό Αστέρα, όπου έπαιξε σε 31 αγώνες.

Αμέσως μετά τις υπογραφές των συμβολαίων ο Γιώργος Μαργαρίτης δήλωσε: «Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να δικαιώσω τον κ. Κατσαβάκη και τους συνεργάτες του για αυτή την μεγάλη ευκαιρία που έχω να αγωνιστώ σε μία από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα στον Αρη και πλέον στο μυαλό μου έχω μόνο την πολύ δουλειά που απαιτείται. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είμαι Θεσσαλονικιός και ξέρω τι σημαίνει Αρης στην πόλη. Ευχαριστώ που μου δίνεται η ευκαιρία να παίξω στον Αρη έστω και σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ομάδα. Ήρθε η ώρα να δουλέψω και στο πιο υψηλό επίπεδο. Ήταν πραγματικά ό, τι καλύτερο μπορούσε να μου συμβεί στην καριέρα μου. Η αλήθεια είναι ότι έχω ένα άγχος γιατί ο Αρης είναι μεγάλη ομάδα, που μου δημουργεί ευθύνες αλλα μου δίνει και όρεξη για δουλειά».

Στο μεταξύ σήμερα ήρθε σε συμφωνία και συμβιβασμό με την ΠΑΕ Αρης, ο πρώην ποδοσφαιριστής της ομάδας Κώστας Μενδρινός, που διακανόνισε το ποσό των 60.000 ευρώ ως το τέλος του έτους, ενώ χάρισε και 8.000 ευρώ από τα οφειλόμενα.

Πηγή  in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου