Και ενώ η ύφεση
«βαθαίνει»… η ανάγκη για χλιδή αυξάνεται! Απόδειξη; Οι πιο ακριβές μάρκες
διπλασιάζουν τις πωλήσεις τους.
Η Hermes, η Gucci, η Louis Vuitton και η Bulgari ανακοίνωσαν αυτή την εβδομάδα διπλασιασμό των πωλήσεών τους στην Ευρώπη και στον κόσμο.
Ο οίκος Louis Vuitton, για παράδειγμα, ο οποίος περιλαμβάνει τις μάρκες Givenchy, Céline, Bulgari, τα ρολόγια Tag Heuer και την ακριβή σαμπάνια Dom Perignon ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων 28% δηλαδή 1,68 δις ευρώ.
Οι πωλήσεις των αρωμάτων και των καλλυντικών του οίκου γνώρισαν αύξηση 9%, τα ρολόγια
και τα κοσμήματα αύξησαν τις πωλήσεις του κατά 13% ενώ τα προϊόντα του
οίκου, που πωλούνται σε duty free, γνώρισαν αύξηση 16%.Η Hermes, η Gucci, η Louis Vuitton και η Bulgari ανακοίνωσαν αυτή την εβδομάδα διπλασιασμό των πωλήσεών τους στην Ευρώπη και στον κόσμο.
Ο οίκος Louis Vuitton, για παράδειγμα, ο οποίος περιλαμβάνει τις μάρκες Givenchy, Céline, Bulgari, τα ρολόγια Tag Heuer και την ακριβή σαμπάνια Dom Perignon ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων 28% δηλαδή 1,68 δις ευρώ.
Οι πωλήσεις των αρωμάτων και των καλλυντικών του οίκου γνώρισαν αύξηση 9%, τα ρολόγια
«Παρά το αβέβαιο περιβάλλον στην Ευρώπη τα πράγματα πάνε πολύ καλά», ανακοίνωσε ο οίκος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου