Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Σύγκρουση για την συνεδρίαση την Κυριακή των Βαΐων



Τα ξίφη τους διασταύρωσαν ο πρόεδρος της Βουλής και ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων με αφορμή την έντονη αντίδραση του Πάνου Καμμένου για τις ώρες συνεδρίασης της Βουλής την Κυριακή των Βαΐων.
Απαγορεύουν στον ορθόδοξο βουλευτή να πάει στην εκκλησία είπε ο Πάνος Καμμένος εκφράζοντας την διαφωνία του για τις ώρες συζήτησης του πολυνομοσχεδίου στη Βουλή την Κυριακή των Βαΐων και τόνισε ότι εκείνες τις ώρες υπάρχει προγραμματισμένο συνέδριο των Ανεξάρτητων Ελλήνων...


Σε υψηλούς τόνους απάντησε ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης επισημαίνοντας ότι δεν είναι δική του ευθύνη και κατηγόρησε τον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων ότι μετέχει στην Ολομέλεια για "επικοινωνιακούς λόγους".
Είπαν χαρακτηριστικά:
Πάνος Καμμένος: "Έρχεται πρόταση της κυβέρνησης να γίνει συνεδρίαση της Βουλής της Κυριακής των Βαΐων. Είναι απίστευτο. Είναι απίστευτο. Δεν έχει γίνει ποτέ συνεδρίαση της Βουλής την Κυριακή των Βαΐων. Γιατί; Για να φέρουν το πολυνομοσχέδιο. Πέραν της έλλειψης σεβασμού, πρώτα απ' όλα προς την ημέρα. Δηλαδή ο ελληνικός λαός θέλει να πάει το πρωί στην εκκλησία. 10 η ώρα το πρωί πάνε να βάλουν συνεδρίαση. Απαγορεύουν ακόμα και στον ορθόδοξο βουλευτή να πάει στην εκκλησία να προσευχηθεί. Δεύτερον, βάζουν την Κυριακή των Βαΐων, την ώρα που υπάρχει προγραμματισμένο συνέδριο των Ανεξάρτητων Ελλήνων εδώ και έξι μήνες".
Ευάγγελος Μεϊμαράκης: "Δεν ανέχομαι κιόλας να με εγκαλούν για ζητήματα που εγώ δεν έχω ευθύνη. Και το ξέρετε ότι εγώ δεν έχω ευθύνη. Το ξέρετε κ. πρόεδρε και γι' αυτό μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Και γι' αυτό σας εγκαλώ εγώ, επειδή ακριβώς την ώρα που συζητείται στη διάσκεψη των προέδρων εσείς ήλθατε στην Ολομέλεια για επικοινωνιακούς λόγους, για εσωτερική τακτική, για το συνέδριό σας, να πείτε αυτά που είπατε εναντίον του προέδρου. Θα πρέπει αν ντρέπεστε κ. Πρόεδρε.... αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη μου κ. Πρόεδρε. Για ότι συμβαίνει στην Βουλή αναλαμβάνω την ευθύνη μου. Και έχετε το δικαίωμα αν χρειαστεί και αν θέλετε να μου κάνετε την οποιαδήποτε μομφή".

megatv.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου