Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Χρηστίδου: «Έχω να κάνω γυμναστική από το Λύκειο»

Την ανύπαρκτη σχέση της με την γυμναστική, την δίαιτα και την υγιεινή διατροφή αποκάλυψε η γνωστή παρουσιάστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της.
«Έχω να κάνω γυμναστική από το λύκειο. Μπορεί να μην είμαι γυμνασμένη, αλλά δεν κάθομαι στον καναπέ, τρέχω όλη μέρα πίσω από ένα δραστήριο τετράχρονο αγόρι, αυτή είναι η γυμναστική μου». Αυτή ήταν η απάντηση της Σίσσυς Χρηστίδου σε σχετική ερώτηση για το κάθε πότε πηγαίνει γυμναστήριο.....


Ενώ συγκεκριμένα για το τι απαγορεύεται να φάει, προσθέτει «Δεν κάνω ποτέ δίαιτα. Προσέχω όσο μπορώ, αλλά δεν έχω απαγορεύσεις. Άλλωστε δεν ήμουν ποτέ από αυτές τις αδύνατες γυναίκες που βλέπεις ότι προσέχουν. Εμένα μου αρέσει το σώμα μου, μου αρέσει η ζωή και το φαγητό».
Μια απάντηση που δεν την λες και συνηθισμένη σε μια εποχή που κάθε γυναίκα (ειδικά πάνω των 30) προσέχει τον εαυτό της περισσότερο από ποτέ στο παρελθόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου