Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Νίκη του Γ.Α.Σ. Μ. Αλεξάνδρου Γιαννιτσών επί του ΑΟΚ Ίκαροι Γιαννιτσών



Με νίκη εκτός έδρας (τυπικά) συνέχισε τις αγωνιστικές του  υποχρεώσεις το Παιδικό τμήμα basketball του «Μ. Αλεξάνδρου» Γιαννιτσών κερδίζοντας την Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013, στο κλειστό γυμναστήριο Γιαννιτσών ,  τον «ΑΟΚ Ίκαροι» Γιαννιτσών, με σκορ 31-51.
Σε ένα παιχνίδι που το ενδιαφέρον του υπήρχε μόνο στο πρώτο δεκάλεπτο η ομάδα του Μεγάλου Αλεξάνδρου πήρε το ροζ φύλλο αγώνος και ταυτόχρονα την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα.
Σε δήλωσή του μετά το τέλος του παιχνιδιού ο προπονητής των φιλοξενούμενων, Χαράλαμπος Χαριτίδης τόνισε :


«Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που ήρθε να στηρίξει την προσπάθεια της ομάδας μας. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους αθλητές μας για την επιμονή και την υπομονή που δείχνουν σε όλες της προπονήσεις. Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Τώρα σε ότι αφορά το παιχνίδι ήταν μια εύκολη νίκη για τους παίχτες μου που κατάφεραν να έχουν τον έλεγχο του παιχνιδιού σε άμυνα και επίθεση καθ’όλη του την διάρκεια. Εγώ από την πλευρά μου έχω να δηλώσω ότι μαζί με τους αθλητές μου δουλεύουμε σκληρά στο γήπεδο προσπαθώντας κάθε φορά να πετύχουμε το καλύτερο για αυτούς αλλα και για την ομάδα. Έχω εξηγήσει στους παίχτες μου ότι ανεξάρτητα από την νίκη ή την ήττα τα παιχνίδια αρχίζουν και τελειώνουν μέσα στο γήπεδο».


Τα δεκάλεπτα:12-15  7-14  5-17  7-5

Οι συνθέσεις των δύο ομάδων:
ΓΑΣ Μέγας  Αλέξανδρος Γιαννιτσών:
(Προπονητής: Χ. Χαριτίδης): Κοσμίδης Ε., Μπουτάκης Κ., Μυστακίδης Ι., Γιαννόπουλος Α., Ασάρβελης Α., Καράμπελας Κ., Σοιλεμέζογλου Θ., Κακουλίδης Χ., Κομκής Α., Καλτσίδης Α., Εγγονίδης Π., Στόιτσης Γ.


ΑΟΚ Ίκαροι: (Προπονητής :Θ. Σερέτης): Θωμαίδης Τ., Καράμπελας Χ., Σπόντης Σ., Πατσάνης Θ., Χατζηδήμου Ι., Τζίτζικας Α., Κενανίδης Χ., Μπέρμπερης Θ., Αχλατλής , Περδικάτσης Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου