Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

NBA: Απίστευτη τηλεθέαση η συνέντευξη Αντετοκούνμπο στο CBS


Πολύ υψηλά ποσοστά τηλεθέασης κατέγραψε η συνέντευξη που παραχώρησε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο στην εκπομπή «60 minutes», του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου CBS.
Μιλώντας με αριθμούς, τη συνέντευξη του άσου των Μιλγουόκι Μπακς παρακολουθήσαν 21 εκατομμύρια Αμερικανοί, ήτοι ποσοστό από 16,3% έως 27%.
Για να γίνει αντιληπτή η απήχηση που είχε ο 23χρονος Έλληνας διεθνής, θα πρέπει να αναφερθεί ότι η τελευταία φορά που η ίδια εκπομπή είχε «γράψει» τέτοια νούμερα ήταν πριν από μια δεκαετία!

Συγκεκριμένα, ήταν στις 16 Νοεμβρίου 2008, στη συνέντευξη που είχε παραχωρήσει ο (τότε) νεοεκλεγείς πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα με τη σύζυγό του, Μισέλ, και ποσοστό από 17,4% έως 26%.
Υπενθυμίζεται ότι στην εκπμπή ο Giannis είχε -μεταξύ άλλων- μιλήσει για:
Τα δύσκολα παιδικά χρόνια του: «Ήταν δύσκολα, δεν είχαμε πολλά χρήματα. Αλλά είχαμε πολλή ευτυχία. Γι’ αυτό δεν ήμασταν φτωχοί από άποψη ευτυχίας. Όταν είχαμε προβλήματα επιβίωσης παλιά, ήμασταν όλοι μαζί σε ένα δωμάτιο. Στο ίδιο δωμάτιο και περνούσαμε καλά. Χαμογελούσαμε. Οι δυσκολίες με έκαναν πιο δυνατό, σίγουρα. Πουλούσαμε γυαλιά, ρολόγια, CD, DVD… Ήμουν ο καλύτερος πωλητής. Ήμουν επίμονος, δεν τα παρατούσα. Τους έκανα συνέχεια ερωτήσεις. Και ήμουν συμπαθητικός. Ήμουν μικρός. Ακόμη είμαι το ίδιο επίμονος. Θα συνεχίσω να κάνω κάτι μέχρι να το κάνω σωστά».
Την επιλογή του στο ντραφτ: «Δεν ήμουν ο καλύτερος παίκτης στην Α2. Υπήρχαν πολλοί καλύτεροι από μένα, αλλά είχα την προοπτική να γίνω καλύτερος. Ήμουν ενθουσιασμένος όταν με επέλεξαν. Ο Θανάσης ήρθε και με αγκάλιασε, αρχίσαμε να κλαίμε. Ξέραμε ότι η ζωή μας άλλαξε εκείνη τη στιγμή. Από εκείνο το σημείο και μετά η οικογένειά μας θα είχε ένα καλύτερο μέλλον. Όμως δεν γιορτάσαμε. Άλλοι παίκτες πήγαν σε κλαμπ για να μεθύσουν, αλλά εγώ κι ο Θανάσης απλώς γυρίσαμε στο δωμάτιό μας χαρούμενοι. Αρχίσαμε να χοροπηδάμε στο κρεβάτι».
Την αντιμετώπιση της οποίας τυγχάνει από τους Έλληνες: «Ο κόσμος ''τρελαίνεται'' όποτε επιστρέφω στην Ελλάδα. Είναι απίστευτο. Πιστεύουν πως είμαι κάτι σπουδαίο. Εγώ δεν ξέρω αν είμαι κάτι σπουδαίο. Πρέπει να γίνομαι συνέχεια καλύτερος. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Φοβάμαι την αποτυχία, γι’ αυτό πρέπει να γίνω καλύτερος».

naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου