Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Δήλωση του Προέδρου ΔΕΥΑΠ, Μιχάλη Παναγιωτίδη.



Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Γρηγόρη Στάμκο για την ιδιαίτερη τιμή και εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου, αναθέτοντας μου την Προεδρία την Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Πέλλας. Η ΔΕΥΑ Πέλλας έχει πολλά και σημαντικά έργα να επιτελέσει στα επόμενα δύο χρόνια και πρέπει να εργαστούμε προς αυτή την κατεύθυνση.Το έργο που παραλαμβάνω από τον προκάτοχο μου Απόστολο Ασλανίδη είναι αξιόλογο και τις αμέσως επόμενες μέρες θα ζητήσω την συνεργασία του ώστε να ενημερωθώ πλήρως για όλα τα θέματα. Δηλώνω ότι θα προσπαθήσω με πάθος να ανταποκριθώ στις αυξημένες υποχρεώσεις που έχει η θέση ευθύνης που μου ανετέθη και είμαι πεπεισμένος ότι θα τα καταφέρω συνεργαζόμενος στενά με τον Δήμαρχο, τους συναδέρφους μου και τους υπαλλήλους της
Επιχείρησης θέλοντας να συμβάλλω κι εγώ στην άκρως επιτυχημένη πορεία αυτής της Δημοτικής Αρχής.


Μιχάλης Παναγιωτίδης

1 σχόλιο:

  1. Ωραια γραβατα ρε Παναγιωτιδη!!! Με αυτην απο οτι θυμαμαι εβριζες δυο χρονια τον Σταμκο.Τωρα τον ευχαριστεις ομως "γλυφτρονι".Αλλα δεν φταις εσυ,αυτος φταιει που ειναι κοτα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή