Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Ευχαριστήρια επιστολή από τον Φίλιππο Παντελίδη

 Φίλες και φίλοι,

    Το πολιτικό σκηνικό της επόμενης μέρας των εκλογών είναι διαφορετικό.


    Τα πολλαπλά μηνύματα θα πρέπει να ερμηνευθούν σωστά, από τα κόμματα αλλά και από το πολιτικό προσωπικό.


    Το ΠΑΣΟΚ έχασε  πολύ μεγάλο μέρος της δύναμής του, αλλά πιστεύω,με τον Ευάγγελο Βενιζέλο θα ξαναγίνει  παράγοντας σταθερότητας και προοπτικής στη χώρα μας...



    Όσον αφορά την προσωπική μου συμμετοχή  σε αυτές τις εκλογές, έχω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς, σε όλους εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας,

ακόμη όμως και σε εσάς,που δεν με ψηφίσατε, είτε γιατί δεν γνωρίζατε την υποψηφιότητά μου, είτε γιατί διάφοροι παράγοντες <<ροκάνισαν>>αυτήν, για λόγους που όλοι σας , τώρα πια γνωρίζετε.


   Έκανα έναν τίμιο και ειλικρινή προεκλογικό αγώνα, κάνοντας διάλογο, με φορείς και πολίτες του Νομού μας, με καινοτόμες και ρηξικέλευθες προτάσεις, χωρίς παρωχημένες πρακτικές και συμπεριφορές.


   Ελπίζω στο μέλλον , να εκτιμηθούν όλα τα παραπάνω και να έχω βάλλει και εγώ, μαζί με άλλους , ένα μικρό λιθαράκι στα νέα ήθη στην πολιτική ζωή της χώρας μας, που είναι  εκτός  των άλλων και προϋπόθεση , για την έξοδο από την βαθιά κρίση του πολιτικού μας συστήματος, που έτσι και αλλιώς ζούμε.


                                                                                                                        ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ