Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Συνέντευξη Αντωνία Βασιλειάδου


Εγκαινιάζοντας σήμερα μία νέα στήλη στο «Πέλλα Δώθε» με στόχο την ανάδειξη ταλέντων του Νομού μας, στην πρώτη μας συνέντευξη έχουμε την χαρά και την τιμή να φιλοξενούμε ένα νέο κορίτσι του λαϊκού (του καλού λαϊκού όπως επισημάνει και η ίδια) ρεπερτορίου.
Πρόκειται για την ερμηνεύτρια Αντωνία Βασιλειάδου από τα Γιαννιτσά η οποία εκτός από υπέροχη σκηνική παρουσία, διαθέτη και μία καταπληκτική φωνή.
 
Η 20χρονη Αντωνία, σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία εκείνων των κοριτσιών που ξύπνησε μια μέρα και πήρε ένα μικρόφωνο προκειμένου να δει αν τις πάει.
 
Η πολύχρονη ενασχόλησή της με την μουσική σε συνδυασμό με την αγάπη που τρέφει από πολύ μικρή για αυτήν, την βοήθησαν να αποκτήσει εκείνες τις βάσεις που είναι απολύτως απαραίτητες για κάποιον που θέλει να εξελιχθεί μέσα από την δική του δουλειά.
 
Στο σημείο όμως αυτό είναι καλύτερο να αφήσουμε να μας μιλήσει η ίδια:..

 
Συνέντευξη στον Δημήτρη Γρ.

         Αντωνία πως ξεκίνησε η περιπέτειά σου με την μουσική;
Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια Δημήτρη!!!Από 3 ετών αποστήθιζα τραγούδια  και τα τραγουδούσα με κοινό την οικογένεια μου και τους κοντινούς μου ανθρώπους. Η μουσική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου! Φαίνεται το μικρόβιο είχε μπει μέσα μου από πολύ νωρίς. Χρόνια σε χορωδίες σχολικές και μη, πιάνο, θεωρητικά μαθήματα μουσικής, μαθήματα φωνητικής και η εισαγωγή μου στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης είναι απόρροια αυτής της σχέσης μου με τη μουσική, που ξεκίνησε απ' τα παιδικά μου χρόνια.


         Παιδικό όνειρο που το επιδίωξες ή ευκαιρία που την άρπαξες;
Για μένα όλο αυτό έγινε με τέτοιο τρόπο, αναφέρομαι στην ενασχόλησή μου με το τραγούδι και τη μουσική γενικότερα ,που ήταν κάτι πολύ ομαλό και φυσιολογικό. Σαφώς και ήταν παιδικό όνειρο το οποίο όμως δεν ξύπνησα μια μέρα και είπα τώρα θα το πραγματοποιήσω. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου τραγουδάω και ασχολούμαι με τη μουσική. Να φανταστείς μέσα από τις σχολικές εκδηλώσεις μου έγινε και η πρόταση να δουλέψω στο 1ο μαγαζί που εργάστηκα, στον Αμέθυστο που ήταν οικογενειακό μαγαζί. Θα μου επιτρέψεις επί τη ευκαιρία να ευχαριστήσω το παιδί που με πίστεψε και με πρότεινε για τη δουλειά αυτή, τον Αντώνη τον Μπαμπαλή, ένα εξαιρετικό παιδί και ταλαντούχο μουσικό. Και επίσης να ευχαριστήσω και τον τότε εργοδότη μου τον Πέτρο το Λαζαρίδη που με πρόσεξε ιδιαίτερα γιατί ήμουν και κάπως μικρή. Για να επανέλθω λοιπόν, μετά από την παρένθεση αυτή, συνοψίζοντας καταλήγω στο ότι είναι ένας συνδυασμός αυτών των δύο, και επιδίωξη του παιδικού ονείρου αλλά και ευκαιρία που παρουσιάστηκε και την ''άρπαξα'' !

         Περιέγραψε μας το συναίσθημα όταν τραγούδησες για πρώτη φορά μπροστά σε κοινό.
Η πρώτη φορά ήταν στο δημοτικό νομίζω ,όταν μας είχε δώσει μαζί με μια άλλη κοπέλα η μουσικός μας να πούμε ένα σόλο. Το "ένας παλιάτσος είμαι εγώ" νομίζω πως ήταν. Δεν θυμάμαι να είχα άγχος! Ξέρεις όταν είσαι παιδί νιώθεις και πιο άνετα ,έχεις περισσότερο θάρρος και σε συνδυασμό με την όρεξη και την αγάπη γι αυτό που κάνεις ,έχεις απίστευτη δύναμη. Δεν έχεις και την αίσθηση της έκθεσης όπως ένας μεγάλος. Μεγαλώνοντας κάθε φορά που τραγουδάω μπροστά σε κοινό έχω ένα άγχος ,δημιουργικό πλέον θα έλεγα, το οποίο μετά από το 1ο τραγούδι αποβάλλεται! Το ωραιότερο αίσθημα είναι αυτό που σου γεννάται την ώρα που βλέπεις και ακούς τον κόσμο να μοιράζεται το τραγούδι μαζί σου και μέρος των συναισθημάτων και των αναμνήσεων που αυτό του γεννά, μοναδικό !

         Εμφανίζεσαι κάπου αυτή την στιγμή;
Αυτό το διάστημα δεν εμφανίζομαι κάπου. Κάνω ένα διάλειμμα με σκοπό να δουλέψω πάνω σε κάποια πράγματα περισσότερο, να προχωρήσω με τα μαθήματά της σχολής μου ,να εξελιχθώ φωνητικά και να επιστρέψω έτοιμη για εμφανίσεις! Κατά καιρούς βέβαια πραγματοποιώ κάποιες extra εμφανίσεις όποτε υπάρχει κάποια ενδιαφέρουσα πρόταση με φίλους – συνάδελφους μουσικούς. Και πρώτα ο θεός από τον Σεπτέμβριο με Οκτώβριο θα αρχίσω να εμφανίζομαι κανονικά, αν όλα πάνε καλά, στην Θεσσαλονίκη όπου είναι και η πόλη που σπουδάζω.
 
        Ποιο είδος μουσικής σε εκφράζει καλύτερα και για ποιο λόγο;
Το λαϊκό είναι το αγαπημένο μου είδος μουσικής ,το καλό λαϊκό θα μου επιτρέψεις να πω. Αν και δεν τα πάω καλά με τις ταμπέλες! Μου αρέσει να ακούω και να λέω κομμάτια που με εκφράζουν, μου είναι ευχάριστα ως άκουσμα και που έχουν κάτι να πουν, ανεξαρτήτως είδους. Είτε είναι έντεχνα ,είτε λαϊκά ,είτε ποπ ,είτε παραδοσιακά. Εκεί έγκειται και η ''δυσκολία'' για έναν τραγουδιστή κατά τη γνώμη μου, το να μπορέσει να τραγουδήσει με αξιοπρέπεια και καλά πολλά είδη τραγουδιών! Κι αυτό απαιτεί αρκετή δουλειά και καλλιέργεια της φωνής και των ακουσμάτων πρωτίστως! Εννοείται βέβαια ότι ο καθένας είναι καλύτερος σε κάποιο συγκεκριμένο είδος ,που του πάει περισσότερο στη φωνή του. Εμένα νομίζω πως μου πάει καλύτερα το λαϊκό.

         Νιώθεις ότι θα ήθελες να δοκιμάσεις και κάτι που δεν έχεις κάνει μέχρι τώρα;
Πολλά είναι αυτά που δεν έχω κάνει και πολλά είναι αυτά επίσης που θα ήθελα να δοκιμάσω. Άλλωστε πιστεύω σθεναρά ότι όσο ζει κανείς μαθαίνει από τα πάντα στη ζωή του και το νόημα της ζωής βρίσκεται και σε αυτό, στο να νιώθεις και να είσαι δημιουργικός και δραστήριος. Ως προς τη μουσική επιθυμώ κάποια στιγμή να πειραματιστώ και σε κάποια άλλα είδη, για να δοκιμάσω τον εαυτό μου και σε κάτι διαφορετικό. Θα ήθελα να παρακολουθήσω κάποια μαθήματα υποκριτικής, όχι με την φιλοδοξία να γίνω ηθοποιός, δόξα το θεό υπάρχουν πολλοί και καλοί!!!Αλλά να μάθω ένα σωρό χρήσιμα πράγματα, όπως έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων και άλλα πολλά. Ο χορός επίσης και η ζωγραφική είναι κάτι πολύ εκφραστικό και αποτελούν και μέσα εκτόνωσης! Είναι πολλά τελικά!

        Ποιες είναι οι φιλοδοξίες της Αντωνίας Βασιλειάδου;
Φιλοδοξώ σε 3 χρόνια να ολοκληρώσω τις πανεπιστημιακές μου σπουδές πάνω στη μουσική στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και  να πάρω το πτυχίο μου. Στους στόχους μου είναι να ασχοληθώ επαγγελματικά με τη μουσική! Αν υπάρχουν οι κατάλληλες ευκαιρίες να ασχοληθώ με το τραγούδι που τόσο αγαπώ ,να κάνω πράγματα πάνω σε αυτό και να δουλέψω περισσότερο. Παράλληλα θα ήθελα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο , να παραδίδω μαθήματα μουσικής σε παιδιά και τέλος με ενδιαφέρει η σύνθεση μουσικής και στίχων. Μεγαλύτερη φιλοδοξία μου είναι να καταφέρω να ακολουθήσω αυτούς τους μουσικούς δρόμους!


      Έχεις μπει στην διαδικασία να γράψεις ποτέ δικούς σου στίχους;
Έχω μπει σε αυτήν την διαδικασία από τα εφηβικά μου χρόνια! Αν δε με απατά η μνήμη μου απ 'το 2004 γράφω στίχους. Οι πρώτοι μου στίχοι είναι και πιο παιδικοί, σαφώς, λόγω και των βιωμάτων. Και γράφω και σήμερα κατά καιρούς ανάλογα με την ψυχολογία μου και τις ανάγκες μου να εκφραστώ. Μου αρέσει πάρα πολύ να γράφω στίχους και μουσική! Και έχω πολύ όρεξη και δρόμο μπροστά μου για να μάθω να το κάνω και πιο ολοκληρωμένα και πιο ''σωστά''.


         Ποια η γνώμη σου για τα reality που αναδεικνύουν μουσικά ταλέντα και αν θα συμμετείχες και εσύ ποτέ σε ένα τέτοιο reality.
Τα reality είναι ένα μέσο προβολής για τα νέα παιδιά που έχουν όνειρα και φιλοδοξίες να ασχοληθούν με τη μουσική και το τραγούδι(αναφέρομαι στα μουσικά reality).Πολλοί νέοι άνθρωποι δηλώνουν συμμετοχή σε αυτά με την ελπίδα ότι θα τους δουν οι κατάλληλοι άνθρωποι και θα εκτιμήσουν το ταλέντο τους. Προσωπικά δε θα πήγαινα σε κάποιο reality στο οποίο θα εξέθετα την προσωπική μου καθημερινότητα και ζωή. Νομίζω δεν αφορά κανέναν το πως ξυπνάω ή κοιμάμαι, τρώω κτλπ. Δε θα μου άρεσε να απασχολώ με τέτοια θέματα και να υποστώ τέτοιου είδους έκθεση. Δεν ξέρω αν θα πήγαινα ποτέ σε κάποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα που θα βασιζόταν σε live,θα τον σκεφτόμουν πολύ και θα ‘πρεπε να νιώθω έτοιμη και σίγουρη για τον εαυτό μου γιατί και πάλι η έκθεση είναι μεγάλη. Προτιμώ όμως πρώτα να προσπαθήσω σε τοπικό επίπεδο με αργά και σταθερά βήματα..Εξάλλου εκτός από την τηλεόραση υπάρχει και η δυνατότητα προβολής μέσω του διαδικτύου. Σημαντικότερο ρόλο για μένα παίζει ο τρόπος που θα ''εκθέσεις'' τον εαυτό σου μέσω των επιλογών σου και του ήθος σου ,ανεξαρτήτως αν θα πας σε ένα reality ή όχι .

     Αν και νέα στο χώρο, θα τολμήσω να σου κάνω την ερώτηση. Είσαι ευχαριστημένη με το επίπεδο της Ελληνικής μουσικής;
H Ελληνική μουσική έχει τεράστια παράδοση, ετών! Κρύβει μεγάλο πλούτο και όποιος ανατρέξει, ψάξει και ακούσει κομμάτια παλαιότερων δεκαετιών πιστεύω θα το διαπιστώσει και μόνος του. Τα είδη ποικίλουν και στην Ελλάδα. Αν εξαιρέσουμε την Pop μουσική που είναι ένα νεώτερο είδος σε σχέση με τα άλλα δύο, η έντεχνη όπως λέγεται από πολλούς (αν και ο όρος δε με βρίσκει σύμφωνη) και η λαϊκή μουσική έχει τεράστια κληρονομιά στην Ελλάδα και αποτελούν δύο βασικά είδη τραγουδιού στη χώρα μας. Σε κάθε είδος πιστεύω ότι υπάρχει αυτό που λέμε ''ποιοτικό'' ,δηλαδή το καλό και το πρόχειρο ,το κακό ας το πούμε. Για μένα και στις μέρες μας γράφονται καλά τραγούδια σε όλα τα είδη ,απλά υπάρχουν και πολλά κακώς κείμενα ,τραγούδια μιας μέρας, χωρίς ουσία και συναίσθημα. Η αλήθεια είναι ότι έχουμε μπερδέψει λίγο τους όρους και τα είδη. Σε γενικές γραμμές και αναφερόμενη πάντα στα καλά τραγούδια που υπάρχουν και γράφονται ακόμη, θεωρώ ότι υπάρχει ένα σχετικά καλό επίπεδο ως αναφορά τη μουσική ,ειδικότερα αν λάβουμε υπόψην μας την μηδαμινή ύπαρξη μουσικής παιδείας στη χώρα μας.

      Πως σου αρέσει να περνάς συνήθως τον ελεύθερο χρόνο σου;
Nομίζω πως δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από το να περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο με πολύ καλούς φίλους και με την οικογένεια σου! Μια βόλτα στην παραλία Θεσσαλονίκης ,κάτω απ' τον λευκό πύργο, μία ταινία στο σινεμά, ένας καφές, μια βραδινή έξοδος, ότι πιο όμορφο! Αυτό με γεμίζει απίστευτα και με κάνει να αισθάνομαι χαρούμενη! Ιδιαίτερα στην εποχή μας που ο ελεύθερος χρόνος είναι λιγοστός και οι άνθρωποι είμαστε αποξενωμένοι. 

      Αντωνία, σ' ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο σου και σου ευχόμαστε ό,τι καλύτερο στο χώρο της μουσικής και στην προσωπική σου ζωή!
Και εγώ σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνατε και για το χρόνο που μου αφιερώσατε! Σας είμαι ευγνώμων για τις ευχές σας και με τη σειρά μου εύχομαι υγεία σε σας και στους αναγνώστες-επισκέπτες του site σας και ό,τι καλύτερο! Πάντα επιτυχίες. ;-)

 
Επιμέλεια Μακιγιάζ&Styling: Σμαράγδα Βασιλειάδου
Φωτογράφηση: Chris Eliopoulos
Eπιμέλεια φωτογραφιών:
Chris Eliopoulos, Zoe Mpl

3 σχόλια:

  1. Απόστολος-Γιαννιτσά25 Μαΐου 2012 στις 1:46 μ.μ.

    Συγχαρητήρια στην κοπέλα. Αν και δεν την γνωρίζω προσωπικά ούτε σαν άνθρωπο αλλά ούτε και σαν καλλιτέχνιδα από τις απόψεις της μου δείχνει ένα πραγματικά προσγειωμένο άτομο που ξέρει που πατάει. Εύχομαι ολόψυχα να πετύχει στους στόχους της και εμείς οι συντοπίτες της να ήμαστε περήφανοι στο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ, ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ena tha sas pw....tha ftasei poli psila,giath meleta poli kai auto tha thn kanei ksexwristh...kataplhktikh sunadelfos,apsogos xarakthras,kai panw ap'ola....tha ithela na douleuw gia panta mazitis....

    ΑπάντησηΔιαγραφή