Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Γ. Δαλκαλίτσης: Παραμένω δίπλα στη Ντόρα Μπακογιάννη


Σήμερα είναι για μένα μια δύσκολη μέρα.

Κι αυτό γιατί πάνω από τα προσωπικά αρνητικά συναισθήματά μου, που με βόλευαν μέχρι σήμερα και επηρέαζαν εγωιστικά το πολιτικό μου  «γίγνεσθαι», μπαίνει η αγάπη για την πατρίδα. 
Η Ελλάδα βρίσκεται σε μια πολύ κρίσιμη καμπή της πρόσφατης ιστορία της. Ο κίνδυνος επικράτησης της ανευθυνότητας που θα οδηγήσει πτωχευμένη τη χώρα εκτός Ευρώπης, είναι πιο ορατός από ποτέ...



Απέναντι σ’ αυτή την ανευθυνότητα και τον επικίνδυνο λαϊκισμό που την περιβάλλει, προτάσσεται το εθνικό συμφέρον, πέρα και πάνω από προσωπικές στρατηγικές, όπως έμπρακτα αποδεικνύει με τη στάση της, η Ντόρα Μπακογιάννη.


Στις εκλογές τις 17ης Ιουνίου με αίσθημα ευθύνης απέναντι στα γεγονότα και στις εξελίξεις, σταθερά πιστός στις φιλελεύθερες αρχές μου, παραμένω δίπλα στη Ντόρα Μπακογιάννη και συστρατεύομαι στον αγώνα για την αξιοπρέπεια της Ελλάδας στην Ευρώπη.


Αφήνοντας στην άκρη τις προσωπικές μου πικρίες, ενώνω τη φωνή μου, με τις δυνάμεις που αντιλαμβάνονται τους κινδύνους αυτής της συγκυρίας και καλώ όλους τους φιλελεύθερους συμπολίτες μας, να στηρίξουν τη Νέα Δημοκρατία, ως φορέα εγγύησης της Ευρωπαϊκής πορείας της χώρας.

Γιώργος Δαλκαλίτσης

Μέλος Κ.Ε. της Δημοκρατικής Συμμαχίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου