Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Στροφή της Πετσούδη Ολυμπίας (και) στην προπονητική


Η πρωταθλήτρια Ελλάδος στα 100μ με εμπόδια και συντοπίτισσά μας Ολυμπία Πετσούδη μιλώντας στον «PAOK24» πριν από λίγες ημέρες, ανέλυσε τα νέα δεδομένα τα οποία παρουσιάστηκαν στην καριέρα της και την προπονητική καθώς γυμνάζει από ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ (σωματείο στο οποίο ανήκει άλλωστε), μέχρι και υποψήφιους για στρατιωτικές σχολές.

Όπως αναφέρει και η ίδια:..

...  «Από φέτος ασχολούμαι επαγγελματικά με την προπονητική. Δουλεύω μαζί με το Στέφανο Μάμαλη και προπονώ παιδιά που θέλουν να εισαχθούν στα ΤΕΦΑΑ, τις στρατιωτικές σχολές ή την αστυνομία. Είμαι πολύ ικανοποιημένη γιατί πάντα με ενδιέφερε να ασχοληθώ με την προπονητική» εξηγεί.

 
Ο προπονητής Στέφανος Μάμαλης
Ο προπονητής της και πλέον συνεργάτης της, Στέφανος Μάμαλης, δηλώνει ότι της έχει απόλυτη εμπιστοσύνη: «Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει αυτό η Ολυμπία, απλά αυτή τη φορά είναι επαγγελματικά. Έχει αναλάβει τα τμήματα της δυτικής Θεσσαλονίκης, με λίγα λόγια είναι το δεξί μου χέρι». Ταυτόχρονα με τα παιδιά που θέλουν να περάσουν στις σχολές που απαιτούν και αθλήματα, οι δυο τους γυμνάζουν και ποδοσφαιριστές και του ΠΑΟΚ, με πιο πρόσφατα παραδείγματα αυτά των Βασίλη Παπαδόπουλου και Παναγιώτη Κουρδάκη.

 
Βέβαια η 26χρονη εμποδίστρια δεν αφήνει στην άκρη την καριέρα της ως αθλήτρια και θέτει νέους στόχους: « Η περσινή χρονιά ήταν αρκετά ικανοποιητική. Εξελίχθηκε για μένα ιδανικά, αν αναλογιστούμε και τον τραυματισμό που με ταλαιπώρησε και κατάφερα να πάρω το χρυσό στο πανελλήνιο. Τώρα για τη νέα χρονιά, το πρώτο και κύριο που θέλω είναι υγεία. Με ταλαιπωρούν διάφοροι τραυματισμοί τα τελευταία χρόνια και δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα να δώσω το εκατό τοις εκατό. Ελπίζω να το κάνω φέτος».

Η Ολυμπία ταλαιπωρήθηκε πολύ από έναν τραυματισμό στο πόδι που τελικώς ξεπέρασε και με τη βοήθεια της …ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Λόγω της σοβαρότητας του τραυματισμού, η ΠΑΕ της παραχώρησε ένα μηχάνημα αποκατάστασης που χρησιμοποιούν και οι ποδοσφαιριστές : « Θέλω να ευχαριστήσω τον γιατρό κ. Γιάννη Ράλλη και τον φυσικοθεραπευτή κ Σάκη Καπούλα για την  πολύτιμη βοήθειά τους. Το μηχάνημα με βοήθησε πάρα πολύ, καθώς ο χρόνος πίεζε και αν δεν το είχα χρησιμοποιήσει, η βελτίωση του ποδιού μου θα ήταν πολύ αργή».

 
Η Πετσούδη αναφέρθηκε και στην γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στο στίβο: «Η τελευταία χρονιά ήταν και η πιο δύσκολη. Εγώ θέλω να βλέπω τα πράγματα θετικά και πιστεύω ότι ίσως η κατάσταση βελτιωθεί με το χρόνο, αλλά η αλήθεια είναι ότι ο στίβος είναι από τα αθλήματα που πλήττεται πρώτο με την γενικότερη κρίση. Το μόνο μου στήριγμα είναι ο προπονητής μου και κάποιες εταιρείες που με στηρίζουν. Τον χορηγό μου «Χαρατσάρης» για την ενδυμασία μου και τα συμπληρώματα ΜΕΤ-RX. Επίσης και τον έφορο του τμήματος τον Γιώργο Κεραμυδά που είναι πάντα στο πλευρό μας. Ελπίζω φέτος να είμαι πρώτα από όλα υγιής και μετά στόχος μου είναι μια διεθνής διάκριση».


Εμείς από πλευρά μας να ευχηθούμε στην νεαρή αθλήτρια από την Πέλλα να έχει ανάλογες επιτυχίες και σε αυτό το βήμα το οποίο επιχειρεί στην αθλητική της καριέρα”.
 Πέλλα Δώθε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου