Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Τζούλια Αλεξανδράτου: "Η τσόντα στο Παρίσι ο γάμος με τον Κριστιάν και η Αυστρία"


Η απόφαση της έσκασε σαν βόμβα. Η Τζούλια κάνει στροφή στη ζωή της. Ολοκληρωτικά. Σβήνει-ή τουλάχιστον προσπαθεί-το παρελθόν και ξεκινά από την αρχή μια νέα ζωή. Μαζί με τον Κριστιάν. Η χθεσινή κουβέντα μας είχε πολλές ειδήσεις. Είχε αναφορές στο παρελθόν, κλάματα, κολακείες-όχι από μέρους μου-αλλά στο τέλος αυτό που μου άφησε ως αίσθηση ήταν πώς το κορίτσι έχει ανάγκη να κλείσει τους κύκλους από παλιά. Να σβήσει managers που είχε, νταβατζήδες που θα ήθελαν να την έχουν…

...να πετάξει στα σκουπίδια την παλιά ατζέντα της. Μεγάλο ρόλο σε αυτή τη στροφή φαίνεται ότι παίζει ο σύντροφός της Κριστιάν. «Θα μείνω στην Ελλάδα έναν ακόμη μήνα και τον Σεπτέμβριο φεύγω για πάντα στην Αυστρία. Θ΄ακολουθήσω τον σύντροφό μου διότι αποφασίσαμε ότι θα ζήσουμε μαζί και θα παντρευτούμε». Η νεαρή πρώην  μοντέλα ακουγόταν αποφασισμένη. Δε γνωρίζω βεβαίως αν όλα αυτά μου τα είπε και τα εννοούσε ή υποκρινόταν. Αυτό θα το κρίνει ο χρόνος. Σημασία έχει πώς ξεκαθάρισε πώς ουδέποτε είχε παίξει σε πορνό στο Παρίσι ούτε έχει κάνει ταινία για το εξωτερικό «Η μοναδική φορά που βρέθηκα στο Παρίσι ήταν τότε με τον Ψωμόπουλο. Δεν έχω πάει από τότε στο Παρίσι και δεν έχω παίξει ποτέ σε ταινία Πορνό γαλλική. Το τι έκανα με τον τότε σύντροφό μου ήταν μεταξύ εμού και του συντρόφου μου. Όλα όσα γράφτηκαν τότε και ακούστηκαν ήταν απλά ψέματα. Δεν έχω καμία ανάγκη να απολογηθώ σε κανέναν. Ήταν μια περίοδος που ζούσα την τρέλα μου, έκανα και βίωσα ακραίες καταστάσεις και δεν έχω σκοπό να επανέλθω σε αυτές». Μακάρι το κορίτσι ν΄αλλάξει… Άλλωστε ο καθένας μας δικαιούται μια δεύτερη ευκαιρία!

Πηγή  gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου