Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Οι πιο καλοντυμένες του 2013



Στην ετήσια δημοσκόπηση του περιοδικού Glamour για τις πιο καλοντυμένες γυναίκες, για δεύτερη συνεχή χρονιά νικήτρια αναδείχθηκε η Kristen Stewart λόγω του προσωπικού ροκ-σικ στιλ της! Αν και εκτός κόκκινου χαλιού η ηθοποιός προτιμά τα t-shirt και τα τζιν, φαίνεται πως οι επίσημες εμφανίσεις της απογειώνουν το στιλ της. Η ίδια από την πλευρά τη δηλώνει: "Βγαίνω έξω και φορώ ένα περίεργο φανελάκι και τα μαλλιά μου είναι βρώμικα και ο κόσμος λέει: τι πρόβλημα έχει αυτή; Πρέπει να χτενιστεί λιγάκι". Παρά την... απλυσιά της, κατακτά την κορυφή αφήνοντας πίσω της τη Δούκισσα του Κέμπριτζ κι άλλες
κομψές ηθοποιούς.
 
 

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Ερμιόνη του Χάρι Πότερ, Emma Watson η οποία απέδειξε ότι απέχει αρκετά από την αθώα γλυκιά μαθήτρια μαγείας, εςπιλέγοντας επικίνδυνους ρόλους και προκλητικές φωτογραφήσεις. Μιλώντας για την προσπάθεια να δείχνει sexy, αποκάλυψε: "Όταν κάνω μια φωτογράφηση οι άνθρωποι προσπαθούν απελπισμένα να με αλλάξουν, να μου κάνουν τα μαλλιά πιο ξανθά, να μου κόψουν φράντζα, να μου βγάλουν τα φρύδια. Μετά πρέπει να επιλέξουμε ρούχα. Ξέρω ότι όλοι με θέλουν με μίνι φούστα. Αλλά αυτό δεν είμαι εγώ, Δεν αισθάνομαι άνετα. Ποτέ δεν θα έβγαινα έξω με μίνι φούστα. Δεν προστατεύω την εικόνα της Ερμιόνης. Προσωπικά πιστεύω ότι όσο λιγότερα δείχνεις τόσο πιο sexy είσαι".

 


Η Kate Middleton με τις κομψές επιλογές για την εγκυμοσύνη της κατατάσσεται τρίτη, ενώ η αδερφή της Pippa Middleton σκαρφάλωσε 32 ολόκληρες θέσεις και ανέβηκε στη 15η θέση. Στην πεντάδα των πιο καλοντυμένων συναντ'αμε την ηθοποιό Emma Stone και την Country τραγουδίστρια Taylor Swift.


       



Άλλες καλοντυμένες της 50άδας είναι οι Kate Moss, Keira Knightley και Lily Collins.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου