Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Πανικός στο Twitter με τον Παπακωνσταντίνου και όσα είπε στην Βουλή



Δεν φαίνεται πως έπεισε τον απλό κόσμο ο πρώην υπουργός Οικονομικών,Γιώργος Παπακωνσταντίνου για την εμπλοκή του στη λίστα Λαγκάρντ και δείτε πως σχολιάζουν την ομιλία του,φυσικά με πολύ χιούμορ.
@kakafikandro Δεν το έχασα το cd, το εδωσα να το φυλαξει η γραμματέας μου σε ενα συρτάρι αλλά τώρα δεν ξερουμε πού είναι! Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν
@Mikrokabouro για να καταλαβω. τον παπα τωρα ποιος τον εχει? #vouli #gpapak
@lysigakis Όπα άρχισε το κλαμα... Η οικογένεια μου, το δράμα μου κ τέτοια...
@militaryraiden του χρωστάμε, λέει, τα παρόντα ωφέλη. Πόσο θεός; :D
@ai_katerina Προφανώς η υπερασπιστική γραμμη των κηπουρων του GAP ειναι το "ειμαι
ηλιθιος". Ειναι οντως ...αληθοφανες! #gpapak
@ KNatassoula καλυτερος & απο παπατζης εισαι... #gpapak
@csyllas κάντε λίγο μια ψακτική στο υπουργείο, εκεί στη ντουλάπα που βάζουμε τα ταπεράκια, μην είναι το σιντί του @gpapak
@ai_katerina Ο @gpapak και η παρεα του θεωρει το Κρατος τσιφλικι τους και τους Πολιτες ηλιθιους...
@Mikrokabouro εγω ανετα ευχομαι να ζησω αυτα π ζει ο Παπακωνσταντινου κ η οικογενεια του αυτες τις μερες.ελευθερος, με τεραστιες καταθεσεις #vouli #gpapak
@MavrosYiannis Αρχίζει να με πείθει ότι είναι αθώος #gpapak αχαχαχαχαχαχαχα
@xgeorgio Χειροκρότημα δεν έχει στον #gpapak ? Αφού εγώ στο τέλος ζητούσα γονατιστός συγνώμη στην TV...
@ZoiRosewin Ο Παπαδημούλης τώρα, ζητάει άλλες 3 ώρες Ιερά Εξέταση για τον @gpapak Μα πόσο σαδιστής? #vouli
@KNatassoula να δεις που θα κυλησει & ενα δακρυ στο τελος... #gpapak
@ai_katerina Αυτος ο τυπος #gpapak ήταν ΥπΟικ σε μια απο τις κρισιμοτερες εποχες γεωπολιτικης Αναδιανομης Ισχυος. Απομακρυνετε τα παιδια απο tv.
@sylviaWhatever ενοχος αποδιοπομπαίος τραγος. Νεα κατηγορια πολτικου ζωου .#gpapak
@spyrosth Ο #gpapak, με την ίδια ομιλία, θα είχε χειροκροτηθεί όρθιος από τη μισή #vouli πριν από ένα χρόνο. Χωρίς κανένα λόγο, ούτε, τότε ούτε τώρα.
@VV37 #gpapak πάντως 2500 συνΈλληνες -μου- που βίωναν τόσο δύσκολα όπως περιγράφεις πήραν μια σημαδιακή απόφαση. Ε; #vouli
@bellaciaobella Πού του είδες τους πολιτικούς στη φυλακή ρε Καραγκιόζη #Gpapak_vouli
@siddhartha_gr Ο @gpapak έχει περισσότερες απορίες από τον πεντάχρονο ανιψιό μου.
@keepquestioning @gpapak δεν ήξερε πώς να πρωτοκολλήσεις το cd αλλά ήξερε ότι είναι πιο ασφαλές να το αντιγράψει σε στικ #otinanai
@KNatassoula το γεγονος οτι δεν ειχε ουτε ενα μικρο παλαμακι στο τελος δειχνει ποσο κακη παρασταση ηταν... #gpapak
Αν ήταν πρωταγωνιστής σε ταινία, σε ποια θα έπαιζε;
Χωρίς να γνωρίζει κανείς πώς άρχισε, οι χρήστες του Twitter άρχισαν να «τοποθετούν» τον πρώην υπουργό στο καστ, επιτυχημένων ταινιών:
@MavrosYiannis Χαμένος στην αρχειοθέτηση #gpapak_movie
@THEODFOTIS αμάρτησα για τη βουλή μου
@maritiniz O Ζορό της επώνυμης φοροδιαφυγής.
@KostasGMakris77 Στικαμπλανκα #gpapak_movie
@nektariaG Δεν θυμάμαι ποιός το είπε, αλλά ο #gpapak είναι ο Βασιλάκης ο Καϊλάς της πολιτικής.Ευκολα!
@keepquestioning @gpapak: Δεν είμαι μόνο αθώος. Είμαι θύμα του συστήματος. Είμαι ήρωας. Πολεμάω εναντίον όλων, μόνος κι έρημος #lucky_luke
@demina με κονσεπτακι "φταιει η μεταπολιτευση κι οχι εγω", θα απαντουσε και το antinews #gpapak_movie #gpapak
@MavrosYiannis Ο usbίστας #gpapak_movie
@EleniElenkar And the oscar goes to George Papakonstantinou. #klap_klap
Το σαρδάμ δεν πέρασε απαρατήρητο
Ο Γ. Παπακωνσταντίνου στη ροή του λόγου, μπέρδεψε τις λέξεις «συγκάλεσα» και «συγκάλυψα». Αυτό προκάλεσε κι άλλα σχόλια.
@azarakeli "Συγκάλεσα" ή "συγκάλυψα"…άγχος ή γλώσσα λανθάνουσα... #vouli
@KGothos Μα τι σαρδάμ ήταν αυτό ρε Γιώργο ? «συγκάλυψα» αντί για συγκάλεσα
@xgeorgio Από όσα είπε ο #gpapak σήμερα, καταλάβαμε ΟΛΟΙ πια ότι δεν μπορεί να γίνει ούτε μισή καταδίκη από "ψηφιακά ίχνη"; #no_clues #cleaners

@klekkas Οι @GPapandreou @gpapak @EVenizelos θα πρέπει να ενημερώσουν όλους εμάς που πληρώνουμε τους φόρους μας τι ποσό συγκέντρωσαν απο φοροφυγάδες!
‏‏@galaxyarchis @gpapak "Δεν ζημιώθηκε το δημόσιο"(!). Σωστά. Συνταξιούχοι, μισθωτοί και άνεργοι, είναι ιδιώτες.
@PetrakisGeorge Ψυχάρα @gpapak μέσα στην καλοσύνη για όσους έκλεψες και χαντάκωσες το μέλλον τους.
@stratosathens Το αποτελεσμα κ' οχι τα λογια κατοπιν εορτης ειναι σημαντικα κυριε @gpapak
@ivalavanis Δεν παυει να ειχε μια λιστα με πιθανους μεγαλους φοροφυγαδες κ' να μην εκανε τπτ εν μεσω χρεωκοπιας. @GPapak
@siddhartha_gr @gpapak Δεν ζημίωσα κανέναν και κυρίως αυτούς που περιλάμβανε η λίστα. Είμαι αθώος
@FloyBABIS @gpapak πως υπηρετείς τη χώρα σου, φορολογώντας μισθωτούς, συνταξιούχους και όχι τους συγγενείς, πλούσιους, με καταθέσεις, μαύρο χρήμα;
@islandlayer @gpapak γιατί δεν λες την αλήθεια στον κόσμο ρε; Αφού όλοι ξέρουν πως το στικάκι στο έκλεψαν νοσταλγοί του λικβινταρισμού, δεν είναι ντροπή
@galaxyarchis 30% η μαύρη οικονομία @gpapak μου. Ας του το σφυρίξει κάποιος από κάτω, γιατί θα πιστέψουμε ότι γίναμε Δανία του ΓΑΠ
@Chris_auto Mε βλέμμα στο μέλλον. Αθώος ο @gpapak.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου