Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Τζαμτζής: Είμαι για τα δύσκολα- Είμαι πρόθυμος να γίνω υπουργός



Μιλώντας στα Επίκαιρα ο βουλευτής Πέλλας της ΝΔ, Ιορδάνης Τζαμτζής, σχετικά με το αν θα αναλάμβανε κυβερνητική θέση, δηλώνει: «Στη ζωή μου μέχρι σήμερα έχω συνάντησει πολύ μεγαλύτερες δυσκολίες. Δεν φοβάμαι τις δυσκολίες και τις προκλήσεις μιας υπουργικής θέσης και ξέρω καλά ότι μπορώ να προσφέρω κυβερνητικό έργο. Την ανάληψη αυτής της τιμής και ευθύνης την καθορίζει ο πρωθυπουργός. Εγώ δηλώνω ‘παρών’»

6 σχόλια:

  1. μακαρι να σε κανει και να μη φερει αντιρησεις οπως την ααλη φορα ο καρασμανης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι αυτοθυσία...... Εύγε εύγε . Ανιδιοτελής!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και προτεινω υφυπουργος .......το παξιμαδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σιγα να μην αφησει ο διονυσακης να γινει αλλος υπουργος στο νομο εκτος απο του εαυτο του......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε όλα παρών δηλώνεις ρε Δάνη μου..... Και Δήμαρχος....και Βουλευτής.....και Υπουργός.....και άμα λάχει ....και σύμβουλος της ΤΕΔΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΗΝ ΣΠΡΩΧΝΕΤΕ..............ΘΥΜΗΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΤΙ.ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙ Ν.Δ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΜΑΣ;ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ..........Ο ΚΑΝΕΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή