Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Η TUI ψάχνει για αγορές ξενοδοχείων σε Σάμο, Κάρπαθο, Θάσο και Χανιά

Τέσσερις ελληνικοί προορισμοί, η Σάμος, η Κάρπαθος, η Θάσος και τα Χανιά μπαίνουν στην ατζέντα του ομίλου TUI για επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο το 2015.


Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής των Διεθνών Σχέσεων της TUI, του μεγαλύτερου tour operator παγκοσμίως, Thomas Ellerbeck, μιλώντας σε δείπνο που παρέθεσε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, ο όμιλος επιθυμεί να επεκταθεί ακόμη περισσότερο στην Ελλάδα και βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση των κατάλληλων ξενοδοχείων και οικοπέδων, καθώς και στην ανεύρεση των μελλοντικών του συνεργατών. Επεσήμανε πάντως ότι απαιτούνται περαιτέρω βελτιώσεις στο θεσμικό, το χωροταξικό πλαίσιο, σε θέματα διαφάνειας αλλά και υποδομών προκειμένου να ενισχυθούν οι επενδύσεις του ομίλου στην Ελλάδα.

«Οι οιωνοί είναι καλοί. Πιστεύω ότι η Ελλάδα πηγαίνει προς τα εμπρός κι εμείς για εφέτος προβλέπουμε αύξηση κατά 10% στις κρατήσεις μόνο από τη Γερμανία στην ελληνική τουριστική αγορά, ενώ οι νέοι στόχοι μας για το 2015 εστιάζουν στην ενίσχυση προορισμών όπως η Σάμος, η Κάρπαθος, η Θάσος και τα Χανιά. Θέλουμε να αναπτυχθούμε και να επενδύσουμε εδώ» ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής των Διεθνών Σχέσεων της TUI, δίνοντας το στίγμα των μελλοντικών επενδυτικών σχεδίων του γερμανικού ταξιδιωτικού κολοσσού. «Τόσο τα Robinson Club, όσο και τα ξενοδοχεία της TUI σχεδιάζουν περαιτέρω επενδύσεις και ενδιαφέρονται να ανακαλύψουν και να αξιοποιήσουν νέους προορισμούς. Αυτό κάνει την Ελλάδα ακόμα πιο ελκυστική για τους πελάτες μας και ενισχύει την τουριστική βιομηχανία της χώρας» ανέφερε ο Thomas Ellerbeck, επισημαίνοντας παράλληλα τη σημασία των επενδύσεων στα μικρά αεροδρόμια της χώρας, αλλά και της εκπαίδευσης των εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο.

Ο όμιλος είχε δείξει από πέρσι έντονο ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Ελλάδα, πραγματοποιώντας επαφές με ξενοδόχους στη Ρόδο, την Κρήτη αλλά και την Πελοπόννησο. Η TUI, όπως λέει το ρεπορτάζ, δεν σκοπεύει να επενδύσει μόνο σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, αντιθέτως έχει βάλει στόχο να αναδείξει νέους. Η επιλογή της Θάσου και της Σάμου επιβεβαιώνουν τον παραπάνω σχεδιασμό.

Τα ποσοστά αύξησης από τη γερμανική αγορά είναι διψήφια, ενώ άνοδο εμφανίζουν οι αγορές της Αγγλίας, του Βελγίου, της Αυστρίας, της Ολλανδίας και των Σκανδιναβικών χωρών.

Πηγή: exedra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου