Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Τζιτζικώστας σε Ιωαννίδη: Είσαι τουρίστας της αυτοδιοίκησης



Ανακοίνωση-απάντηση στη σφοδρή κριτική του Γιάννη Ιωαννίδη για την καμπάνια τουριστικής προβολής της περιφέρειας Κ.Μακεδονίας με το ‘’Very Macedonia’’ εξέδωσε η περιφέρεια.Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η συγκεκριμένη καμπάνια σχεδιάστηκε από επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου για την προβολή της περιοχής στο εξωτερικό και όχι για να ανταγωνιστεί ενημερωτικές ιστοσελίδες.Επιπλέον, ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας, αφήνοντας σαφείς αιχμές κατά του ανθυποψηφίου του Γ.Ιωαννίδη, κάνει λόγο
για  «μεμψίμοιρους τουρίστες της αυτοδιοίκησης». Σχολιάζοντας μάλιστα την αναφορά του κ.Ιωαννίδη ότι το σύνθημα ‘’Very Macedonia’’ είναι αμφιλεγόμενο, ο κ.Τζιτζικώστας τονίζει ότι «αν για κάποιους είναι “αμφιλεγόμενο”  να προβάλλεται διεθνώς η ελληνικότητα της Μακεδονίας ας βγουν να το δηλώσουν δημόσια και ας αφήσουν τους πολίτες να τους κρίνουν».
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η καμπάνια τουριστικής προβολής και το τουριστικό brand name για την Κεντρική Μακεδονία,  με τον τίτλο ‘’Very Macedonia’’, σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται από επαγγελματίες του χώρου,  οι οποίοι έχουν χτίσει μια ολόκληρη εκστρατεία προβολής με τουριστικό, αλλά και εθνικό προσανατολισμό.
Η Κεντρική Μακεδονία με το  ‘’Very Macedonia’’ συμμετείχε στις μεγαλύτερες  διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, αποσπώντας πολύ θετικές κριτικές από τους επαγγελματίες του τουρισμού σε ευρωπαϊκό και σε διεθνές επίπεδο.  
Η Μακεδονία μας  χρειάζεται συμμάχους για να προβληθεί και όχι ευκαιριακούς πολέμιους που επενδύουν στη μεμψιμοιρία και κρίνουν τους αριθμούς επισκέψεων για μια ιστοσελίδα η οποία δεν έχει δημιουργηθεί για να ανταγωνιστεί ενημερωτικές ιστοσελίδες με καθημερινή ροή ειδήσεων, ούτε αποτελεί ιστοσελίδα στην οποία μπορούν οι επισκέπτες να κλείσουν τουριστικά πακέτα διακοπών.
Οι ‘’τουρίστες’’ της αυτοδιοίκησης θα ωφελούνταν, εάν δεν εθελοτυφλούσαν μπροστά στην πραγματική δυναμική που δείχνει η Μακεδονία μας στον τουρισμό, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από τα νούμερα των αφίξεων που κάθε χρόνο αυξάνονται.
Εκτός δε από την τουριστική μας προβολή, η συγκεκριμένη καμπάνια αποτελεί την πρώτη ολοκληρωμένη προβολή της Μακεδονίας σε περισσότερες από δέκα χώρες στο εξωτερικό, στην οποία προβάλλεται η ελληνικότητα της  Μακεδονίας. Αν για κάποιους είναι «αμφιλεγόμενο»  να προβάλλεται διεθνώς η ελληνικότητα της Μακεδονίας ας βγουν να το δηλώσουν δημόσια και ας αφήσουν τους πολίτες να τους κρίνουν. Από Μακεδονομάχους και… ειδήμονες επί παντός επιστητού έχουμε χορτάσει».

2 σχόλια:

  1. Ενώ εσυ τι είσαι κάτοικος; Ο γιος του υπουργού που σε διορίσανε είσαι και αποτυχημένος υποψήφιος βουλευτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενώ οι σκεπτόμενοι ψηφοφόροι τους βγάζουν πρώτους στις δημοσκοπήσεις και μετά γκρινιάζουν και ψάχνουν να βρούν τι φταίει και δεν πάμε καλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή