Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε για την Φλώρα Θεοδώρου

1. Που σε βρίσκουμε αυτόν τον καιρό;
Βρίσκομαι με την ομάδα μου τους “Secret” στο Kamas. Ένα καταπληκτικό club στη Πανεπιστημίου. Εκεί κάνουμε ένα πολύ ανεβαστικό προγραμμά με ελληνικές και ξένες επιτυχίες.
2. Ποια είναι τα πιο πρόσφατα σου νέα;
Είμαστε στο studio με το συνεργάτη μου Πάνο Νικολακόπουλου και ηχογραφούμε τραγούδια.
3. Τι δεν ξέρουμε για σένα;
Ότι λατρεύω το Cinema και πιο πολύ ταινίες action...

 
4. Ποια είναι η μεγαλύτερη σου επιτυχία και ποια η μεγαλύτερη σου αποτυχία;
Μέχρι τώρα η μεγαλύτερη επιτυχία μου ήταν το πρώτο βραβείο στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό του Eurovoice! Αποτυχία μέχρι τώρα ευτυχώς δεν είχα, θα έλεγα ότι κάποιες ατυχίες και κακιές στιγμές υπάρχουν πάντα στη δουλειά μας άλλα επειδηή σαν άνθρωπος είμαι πολύ αισιόδοξος, τις αφήνω πίσω μου και τις ξεχνάω.
5. Πως περνάς τις ώρες σου στο διαδίκτυο;
Αν και δεν έχω και πολύ χρόνο, συνήθως ψάχνω καινούριους καλλιτέχνες.
6. Ποια είναι η σχέση σου με τον αθλητισμό και ποιο είναι το αγαπημένο σου άθλημα;
Αν και δεν είμαι φανατική οπαδός, μ’ αρέσει να παρακολουθώ ποδόσφαιρο όποτε μπορώ. Η αγωνία φτάνει στο κατακόρυφο πολλές φορές σε ντέρμπι.
 

7. Τι ομάδα είσαι και ποιον αθλητή θαυμάζεις;
Είμαι από Κύπρο και γι’ αυτό η ομάδα που υποστηρίζω είναι η Ανόρθωσις! Αθλητές τώρα μ’ αρέσουν αρκετοί και από διάφορες ομάδες!
8. Πηγαίνεις συχνά στο γήπεδο;
Όποτε είμαι Κύπρο και παίζει η ομάδα μου μ’ αρέσει να πηγαίνω μαζί με τον αδερφό μου. Είναι κάτι σαν ιεροτελεστία για μας. Στην Ελλάδα δεν έχω τολμήσει ποτέ να πάω σε ποδοσφαιρικό αγώνα αν και θα το ήθελα πάρα πολύ, άλλα πολλές φορές εδώ τα πράγματα δυστυχώς βγαίνουν εκτός ελέγχου.
9. Που θα ψάξει κάποιος για να σε βρει;
Κάθε Παρασκευή παίζουμε στο Kamas Club στο κέντρο της Αθήνας. Άλλοι φίλοι εκτός Αθηνών μπορούν πολύ εύκολα να επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω facebook!
10. Τι εύχεσαι στους επισκέπτες του xxsports.gr ;
Εύχομαι σε όλους τους φίλους σας μια εξαιρετική χρονιά με πολλές επιτυχίες!!

Πηγή  xxsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου