Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Η επιστολή παραίτησης του Γιώργου Παπαγεωργίου προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Πέλλας

Για καθαρά προσωπικούς-επαγγελματικούς λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να παραιτηθεί από δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Πέλλας κάνει λόγο ο κ. Γιώργος Παπαγεωργίου σε επιστολή που απέστειλε στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, θέση του οποίου όπως αναφέραμε σε προηγούμενη ανάρτησή μας καταλαμβάνει η πρώτη επιλαχούσα κυρία Πωλίνα Μυστακίδου.
Ακολουθεί η επιστολή παραίτησης του κ. Παπαγεωργίου:


Προς τον κ. Πρόεδρο
του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πέλλας

Κύριε Πρόεδρε,
             Η ενασχόλησή μου με τα κοινά τα τελευταία χρόνια αποτέλεσε για μένα μια πολύ χρήσιμη  εμπειρία. Δυστυχώς, υπάρχουν όμως κάποιες στιγμές που πρέπει να λαμβάνουμε όχι τόσο ευχάριστες αποφάσεις. Πέραν των συνήθων επαγγελματικών υποχρεώσεών μου, είχα τη χαρά στην αρχή του έτους να εκλεγώ Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Οι συνθήκες λοιπόν έχουν αλλάξει καθώς θα πρέπει να οργανώσω και να κάνω το επόμενο βήμα. Οι αποστάσεις έχουν μεγαλώσει και οι δυνατότητες να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις του Δημοτικού Συμβούλου έχουν περιοριστεί δραστικά. Έτσι, θεώρησα ότι η πλέον έντιμη πράξη από μέρους μου θα ήταν να προβώ σε παραίτησή μου από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου του Δήμου Πέλλας λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.
            Είναι περιττό να αναφέρω πως η παραίτησή μου με απαλλάσσει μόνον από τα τυπικά καθήκοντα του Δημοτικού Συμβούλου. Τα Γιαννιτσά και ο Δήμος Πέλλας είναι ο τόπος μου. Από την όποια θέση θα ευρίσκομαι θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για το Δήμο μας. Ως μέλος της παράταξης με την οποία αναδείχθηκα δημοτικός σύμβουλος, θα είμαι σταθερά δίπλα στο φίλο Γρηγόρη Στάμκο, τα μέλη της παράταξης και όλους τους συνδημότες μας.
            Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω το Δήμαρχο Πέλλας, εσάς και όλο το Δημοτικό Συμβούλιο για τη συνεργασία μας και την κατανόησή σας και στη φίλη Μυστακίδου Πωλίνα που με αντικατέστησε στο Δημοτικό Συμβούλιο εύχομαι καλή επιτυχία στα νέα της καθήκοντα.


Θεσσαλονίκη 9 Οκτωβρίου 2013                           Με τιμή

                                                                        Γιώργος Ζαχ. Παπαγεωργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου