Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Αναγνώστης σχολιάζει τον τοπικό τύπο


Λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη επιστολή από αναγνώστη του blog μας:

Με  έκπληξη  διάβασα  σήμερα  τον  Λόγο  της  Πέλλας  το  πρωί  στο  καφενείο  και  δεν  πίστευα  στα  μάτια  μου. Μπα  λάθος  διαβάζω  σκέφτηκα, δεν  βλέπω  καλά . Τα  μάτια  μου  με  γελάνε  σκέφτηκα ,και  φόρεσα  τα  γυαλιά  μου  να  διαβάσω  καλύτερα. Ένας χρόνος χαμένος για την δημοτική αρχή Πέλλας. Με ερωτηματικό στο τέλος. Αυτά στο πρωτοσέλιδο γιατί μέσα στην σελίδα 6 τα συμπεράσματα είχαν ήδη βγει και δεν υπήρχαν πια ερωτηματικά. Διαβάζοντας το ρεπορτάζ της Κυρίας Κουστογλίδου-Παπαδοπούλου έμεινα άφωνος  και γεμάτος ερωτηματικά...

Όχι βέβαια για την παραπάνω κυρία που παριστάνει την δημοσιογράφο, όσο για τον εκδότη της εφημερίδας. Αναρωτιέμαι αν πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο, για τον φίλο του Δημάρχου. Αυτόν που με τόσο πείσμα και με τόσο σθένος υποστήριξε την υποψηφιότητα του Στάμκου. Aν είναι το ίδιο πρόσωπο που επί μήνες(προεκλογικά)μας βομβάρδιζε μέσα στα Γιαννιτσά γιατί πρέπει να ψηφίσουμε Στάμκο. Απορώ, αν είναι το ίδιο πρόσωπο που έκανε εχθρό του προεκλογικά όποιον δεν στήριζε τον Στάμκο.(ακόμη και παιδικούς του φίλους)Αν αφορά το ίδιο πρόσωπο πέφτω κυριολεκτικά από τα σύννεφα. Δεν θα ασχοληθώ τόσο με την κριτική στην εφημερίδα, όσο με την αλλαγή στάσης του, μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Πώς είναι δυνατόν ένας τόσο ισχυρός δεσμός να κλονίσθηκε έτσι φίλε Μίμη; Τι σε έκανε να φτάσεις σε αυτό το σημείο, την ώρα που ακόμη και οι απέναντι σε εσένα και τον Στάμκο, δεν είναι τόσο επικριτικοί απέναντι στο έργο της Δημοτικής Αρχής; Πώς μπορείς εσύ να κρίνεις, να κατακρίνεις και μην δίνεις άλλη περίοδο χάριτος στον εκλεκτό σου Δήμαρχο, την ώρα που οι "αντίπαλοι εκδότες " δεν επιδίδονται σε τέτοια κριτική;
Για να είμαι πάντως ειλικρινής απέναντι σου φίλε Μίμη εμένα εδώ κάτι δεν μου αρέσει. Κάτι μου μυρίζει άσχημα. Κάτι σαν μπόχα. Και επειδή όλοι λίγο πολύ γνωριζόμαστε μέσα στα Γιαννιτσά, μήπως φίλε Μίμη δεν είναι έτσι όπως τα φαντάστηκες τα πράγματα; Mήπως ο Στάμκος δεν είναι του χεριού σoυ; Μήπως φίλε Μίμη ο Στάμκος δεν κάνει χατίρια σε εκδότες; Μήπως περίμενες με κάποιον τρόπο αντάλλαγμα; Δεν ξέρω τι έχει συμβεί, υποθέσεις κάνω, όπως κάθε απλός άνθρωπος. Και να είσαι σίγουρος πως μέσα στα Γιαννιτσά μετά το σημερινό σου φύλλο, κάνουν πολλοί της ίδιες υποθέσεις με εμένα.

Με εκτίμηση ένας απλός αναγνώστης.

Έ. Π.

7 σχόλια:

  1. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΕΚΑΝΕΣ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΚΟ.ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΟΝΟ ΜΠΟΧΑ ΜΥΡΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
    ΤΟ 2012 ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΑ ΝΕΑ ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ;;;
    Ο ΕΚΔΟΤΗΣ ΤΩΡΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΒΡΙΖΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ.
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
    ΑΦΟΥ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΖΕΙ ΟΛΑ Ο ΠΑΝΙΚΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέτοιο κωλοτούμπα δεν νομίζω να έχουν ξαναβγάλει τα Γιαννιτσά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτή τη φορά τουλάχιστον είχε δίκιο ο ΠΑΝΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή