Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

«Αθεράπευτα ρομαντική» η JLo

Μετρά ήδη τρεις γάμους και ισάριθμα διαζύγια στο ενεργητικό της. Ο πρώτος γάμος με τον Ojani Noa ατύχησε. Ο δεύτερος με τον χορευτή Cris Judd, παρομοίως. Την ίδια τύχη είχαν και οι αρραβώνες της, με τους P. Diddy και Ben Affleck, ωστόσο δηλώνει: «Παραμένω αιωνίως αισιόδοξη». 


Μιλάμε για τη λατίνα ντίβα Jennifer Lopez, προφανώς, και τα πράγματα δεν έχουν κανέναν λόγο για να είναι διαφορετικά. Ειδικά αν αληθεύουν τα δημοσιεύματα που ήθελαν τον σύζυγο νο 3 και πατέρα των παιδιών της, Marc Anthony, τόσο καταπιεστικό, σιγά μην έπεφτε και σε κατάθλιψη... 

Στην πρώτη της συνέντευξη μετά το χωρισμό τους, η 42χρονη φωτογραφίζεται από τον Mario Testino και είναι εξίσου sexy με τις εποχές προτού γεννήσει τα δίδυμαΕξηγεί στο περιοδικό Vanity Fair ότι παραμένει αιωνίως αισιόδοξη ότι θα βρει την πραγματική αγάπη. 

«Ήταν η πιο δύσκολη απόφαση που έπρεπε να πάρω. Ήθελα να λειτουργήσει αυτή η οικογένεια, αυτό ήταν το μεγαλύτερό μου όνειρο και το πάλεψα σκληρά. Όμως μερικές φορές δεν δουλεύει και αυτό είναι λυπηρό. Αλλά παραμένω αιώνια αισιόδοξη σχετικά με την αγάπη. Παραμένει το μεγαλύτερό μου όνειρο. Είμαι θετική και αποφασισμένη να προχωρήσω με τη ζωή μου, να μεγαλώσω τα παιδιά μου και να κάνω το καλύτερο που μπορώ ως μητέρα, επαγγελματίας και άνθρωπος. Περιμένω να αντιμετωπίσω τις νέες προκλήσεις και αισθάνομαι δυνατή».

Η sexy τραγουδίστρια – ηθοποιός – κριτικός σε ριάλιτι έδωσε τη συνέντευξη προτού ανακοινωθεί και επίσημα ότι χωρίζει. Φρόντισε ωστόσο να αφήσει να εννοηθεί ότι ο γάμος της περνούσε κρίση.
Όταν η δημοσιογράφος Lisa Robinson τη ρώτησε πως καταφέρνει και ισορροπεί την καριέρα της με τη σχέση της με τον άντρα και τα παιδιά της, τον Max και την Emme, δήλωσε: «Προσπαθούμε, αλλά γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Όταν παντρευτήκαμε και προτού γεννηθούν τα παιδιά, μπορούσαμε να πηγαίνουμε παντού μαζί. Κι εγώ δεν δούλευα τόσο πολύ. Πήγα μαζί του σε περιοδείες, γυρίσαμε την ταινία «El Cantante»... είναι δύσκολο, αλλά το δουλεύουμε. Ακόμα πιστεύω στην αγάπη» είπε με νόημα. «Ο γάμος είναι δύσκολο πράγμα. Δεν πρόκειται να είναι τέλειος. Αποτελεί σίγουρα πρόκληση». Πότε κατάλαβε ότι της τελείωσε; Όταν συνειδητοποίησε ότι ο Anthony δεν έκανε για εκείνη... 

«Είμαι αθεράπευτα ρομαντική και παθιασμένη, όσον αφορά στον έρωτα. Δεν είναι ότι δεν αγαπούσα τον εαυτό μου, απλά κάποιες φορές δεν συνειδητοποιούμε ότι κάνουμε υποχωρήσεις. Το να καταλάβεις ότι κάποιος δεν είναι καλός για σένα, ή ότι δεν σου φέρεται καλά, ή ότι κάνει το καλύτερο για τον εαυτό του – αν μείνω, δεν θα κάνω το καλύτερο για τον εαυτό μου. Και αγαπώ αρκετά τον εαυτό μου για να φύγω».

Τί μένει; «Πάντα θα σέβομαι τον Marc ως τραγουδιστή και performer. Στην πραγματικότητα δουλεύουμε καταπληκτικά μαζί, και πάντα ήταν πολύ υποστηρικτικός. Μαζί θα μπορούσαμε να κάνουμε μαγικά πράγματα – και τα κάναμε. Θα είναι πάντα στις ζωές μας. Και πάντα θα έχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου, ως ο πατέρας των παιδιών μου». 

real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου