Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Σκληρή κόντρα Μπουτάρη - Γκιουλέκα στο Δημοτικό Συμβούλιο

Στην διακοπή της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου προχώρησαν συμβασιούχοι του Δήμου Θεσσαλονίκης, απαιτώντας χορήγηση βεβαίωσης από το Δήμο ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες προκειμένου να προσφύγουν στα δικαστήρια ζητώντας την επαναπρόσληψή τους.
Βαριές εκφράσεις αντήλαξαν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης με τον επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Κώστα Γκιουλέκα, με αφορμή την τοποθέτηση του δημάρχου πως τα ψηφίσματα του δημοτικού συμβουλίου είναι "κωλόχαρτα"...

Ο κ. Γκιουλέκας απευθυνόμενος στον κ. Μπουτάρη, είπε: "κωλόχαρτα τα ψηφίσματα που βάζουμε την υπογραφή μας; Εγώ τιμώ την υπογραφή μου", για να λάβει την απάντηση του δημάρχου: "προφανώς η διαγραφή σας από τη ΝΔ σας έχει ζαλίσει".
"Εγώ ήμουν και θα είμαι Νέα Δημοκρατία. Εσείς αλλάζετε τα κόμματα σαν τα πουκάμισα πηγαίνοντας από το ένα στο άλλο" ανταπάντησε ο κ. Γκιουλέκας.
"Εάν εσείς έχετε συνηθίσει στις κωλοτούμπες δικαίωμά σας", συνέχισε ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης. "Αν σας έχω ζαλίσει πάρτε δραμαμίνες, τις πουλάνε στα φαρμακεία. Εγώ δεν έχω πολιτική καριέρα, εσείς έχετε", απάντησε ο δήμαρχος.
Ένταση επικράτησε και όταν ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, αποκάλεσε τον πρόεδρο των εργαζομένων στο δήμο "τεμπελχανά".
Τελικά το αίτημα των συμβασιούχων απορρίφθηκε και η συνεδρίαση μετατέθηκε για την ερχόμενη Δευτέρα.

Πηγή  megatv.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου